kæft det er surt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

310 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. februar 2009

bette

skulle tage en test idag..

har haft kvalme og været let til tåre, følt mig lidt nede.. de sidste 14 dage.,.,
ringede så til lægen for at høre hende ad.. er jo på medicin så måske jeg skulle have et andet mærke eller lign..
hun ber mig så om at teste om jeg er gravid.. og er jeg ikke det skal jeg op i dosis.. fra 20mg til 30mg..

nå men jeg købte mig så en test.. og den var negativ. det er jo i og for sig fint nok..
men så sidder jeg her nu og er faktisk lidt skuffet.. øv altså

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2009

Nadi

Ja man håber vel altid i det skjulte. Men det er vel til det bedste når du nu er på meds. eller kan det ikke skade fosteret, hvis det nu var??

Anmeld

2. februar 2009

Joan ( Smallie )

Så må du jo have fat i manden så i kan få en snak om en baby, kan jo være han er med på den.

Joan

Anmeld

2. februar 2009

Kaufie

Ja, det er underligt som man kan blive lidt ked af noget, som man faktisk slet ikke regner med.... Fx er jeg jo godt klar over, at jeg ikke bliver gravid når jeg har spiral.... men alligevel når jeg lige at tænke"Hmmm...måske har vi snydt den" en dag eller to før menses kommer....

Anmeld

2. februar 2009

Tynen

Øv, Bette!
Kender (Kendte) faktisk godt den følelse.
Da jeg gik flere uger over tid for nogle måneder siden, blev jeg faktisk også ret nitte over at jeg ikke var gravid - Også selvom jeg slet ikke var skruk i den periode.
Man er fandme mærkelig!!
Håber at du overlever - Ellers må du have fat i manden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.