Anonym skriver:
Kæresten og jeg har snakket om at gå igang med nummer to her snart...(vores barn er 13 mdr) H*n vil jo ikke være så stor når lillebror/lillesøster kommer.
Hvordan klarer I den?
Hvad med at komme ud af døren om morgenen, arbejde og sygdom mm?
Positive ting? Negative ting?
Jeg vil rigtig gerne have 2 børn! Egentlig ville jeg vente til vores barn var 3 år med at gå igang... men kan ikke vente....
Samtidig tænker jeg det ville være rart at have "baby" tiden overstået på nogenlunde samme tid! Nu man er i rutinen hvis I kan følge mig? Ihh der er så mange tanker der flyver rundt i mit hovede!
derer 22 mdr mellem mine. og det går ok. man skal bare være opmærksom på at det kan føles som et enormt tilbageskridt pludselig at få en der ikke kan noget. man kan få enorm dårlig samvittighed, når man er sammen med den ene føler man at man burde være sammen med den anden, og omvendt. pasning til den ældste er et must for mig, så han kan brænde krudt af og blive aktiveret, og ikke bare være på sidelinien til amning grød osv som jo tager tid. det der var mest bøvlet ved os er at vi bor på landet, så hver gang vi skal noget så skal vi i bil. ville ønske vi kunne gå til vuggestuen, så lillepigen ikke skal ind og ud af bilen, og nogen gange falder i søv og skal flyttes.
men det posetive, så er det overstået, og man kan komme videre. vi skal nemlig kun have to.
Anmeld