Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mulleunge skriver: Hej piger .. Min igangsættelse i dag er indtil videre gået fint. Kl. 9.00 fik jeg min første pille, der havde jeg ca. 2 cm livmoderhals tilbage.Kl. 13.45 fik jeg pille nummer 2, jeg havde blødt en del og var en cm åben, men meget lidt og tynd livmoderhals tilbage. I morgen kl 9 skal jeg enten havde sprunget hinder, eller have lagt 2 piller på en gang, hvis der ikke er sket noget i nat. SÅ SEND ALT DET VE STØV I KAN PIGER!
Hej piger .. Min igangsættelse i dag er indtil videre gået fint. Kl. 9.00 fik jeg min første pille, der havde jeg ca. 2 cm livmoderhals tilbage.Kl. 13.45 fik jeg pille nummer 2, jeg havde blødt en del og var en cm åben, men meget lidt og tynd livmoderhals tilbage. I morgen kl 9 skal jeg enten havde sprunget hinder, eller have lagt 2 piller på en gang, hvis der ikke er sket noget i nat. SÅ SEND ALT DET VE STØV I KAN PIGER!
ORKAN MED VESTØV TIL DIG håber du snart får dine pige i armene Glæder mig til at se hende smiler...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128