Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
*************** grib der kommer en hel storm ve-støv nu....
Spændende ... god fødsel...
Majbritt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor spændende!
Du får lige en hel bunke vestøv herfra
Ihhhh hvor er det spændende, held og lykke med det hele. Håber snart du har din lille pige i armene
og MASSER af ve-støv herfra
Krydser fingre!! Ih hvor er det spændende!
Håber ve støvet har haft sin effekt
Mon ikke du har født nu
Noget nyt?
MoarHvidovre skriver: Noget nyt?
Ja venter også spændt
Mulleunge skriver: Hej piger .. Min igangsættelse i dag er indtil videre gået fint. Kl. 9.00 fik jeg min første pille, der havde jeg ca. 2 cm livmoderhals tilbage.Kl. 13.45 fik jeg pille nummer 2, jeg havde blødt en del og var en cm åben, men meget lidt og tynd livmoderhals tilbage. I morgen kl 9 skal jeg enten havde sprunget hinder, eller have lagt 2 piller på en gang, hvis der ikke er sket noget i nat. SÅ SEND ALT DET VE STØV I KAN PIGER!
Hej piger .. Min igangsættelse i dag er indtil videre gået fint. Kl. 9.00 fik jeg min første pille, der havde jeg ca. 2 cm livmoderhals tilbage.Kl. 13.45 fik jeg pille nummer 2, jeg havde blødt en del og var en cm åben, men meget lidt og tynd livmoderhals tilbage. I morgen kl 9 skal jeg enten havde sprunget hinder, eller have lagt 2 piller på en gang, hvis der ikke er sket noget i nat. SÅ SEND ALT DET VE STØV I KAN PIGER!
Sender en masse ve-støv og håber der snart sker noget mere ! ..
Hephephep !!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128