Update på MD scanning i eftermiddag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2011

GitteC78

- Fru. Maes - skriver:

Heej søde - dejligt at alt var fint!! Men surt og TRÆLS at den ikke ville vise sig! Men da jeg ventede Felix kunne de hellere ikke se kønnet, så vi var ude på Alleris privathospital i Birk - og de er SKIDE gode og man får mange gode billeder MEN det er osse lidt peberet!! Men hvis man er som jeg, så skal jeg bare vide kønnet - så måtte ofre pengene

Hejsa søde....

Ja det er bare såååå surt, især når man forventede at få det af vide. Okay hvad kostede det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

Krussedulle

GitteC78 skriver:

Nej selvfølgelig ikke-. Men jeg har altid ønsket mig en pige og manden vil kun have 2 børn. Så det vil da være noget jeg skal vænne mig til hvis vi får en dreng igen.

Forstår dig godt men i det mindste kender du til det at have en dejlig dreng .... Men jeg vil da XX for at maven gemmer på en lillesøster

Anmeld

14. oktober 2011

GitteC78

Krussedulle skriver:

Forstår dig godt men i det mindste kender du til det at have en dejlig dreng .... Men jeg vil da XX for at maven gemmer på en lillesøster

Tak håber jeg også

Anmeld

14. oktober 2011

Fru.Mäes <3

GitteC78 skriver:

Hejsa søde....

Ja det er bare såååå surt, især når man forventede at få det af vide. Okay hvad kostede det?

Vi gav 900 kr. for en scanning - også er der selvfølgelig osse garanti!! Også fik vi 2D, 3D billeder også en DVD med en lille film på af ham, samt alle billederne Alle pengene værd, synes vi

Anmeld

14. oktober 2011

K&N

Dejligt at den lille har det godt der inde  Da jeg ventede min yngste søn gav jeg 1400kr for en 3D scanning og jeg fik en ekstra scanning blot fordi hun ikke kunne få taget så mange ordenlige billeder som hun gerne ville  fik også en dvd med  så hvis vi vil vide kønnet, kan jeg da kun anbefale at i betaler for en scanning... for mig var det en kæmpe oplevelse  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.