Update på MD scanning i eftermiddag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

729 visninger
14 svar
0 synes godt om
14. oktober 2011

GitteC78

Hej

Ja endelig kom dagen, hvor vi igen skulle se vores lille baby igen. Vi havde glædet os til at se den lille og især til at få kønnet af vide.

Jeg mærkede liv første gang for en uge siden, hvilket jeg synes er sent da jeg er anden gangsfødende. Sidst jeg var gravid havde jeg delvis forliggende moderkage, så jeg tænkte meget denne gang om jeg måske også have det denne gang.

JM scannede den lille og alt så fint ud. Den lille lå og puttede sig sammen . Moderkagen lå¨som den skulle denne gang.... Det var dejligt at høre at den lille og moderkagen er fin. Men men men men men...... vi fik ikke kønnet af vide  JM kunne desværre ikke se kønnet, da den lille puttede sig sammen og kun viste sin numse. Vi blev begge skuffede og ked af det. Vi havde begge forventet at få kønnet af vide. Da jeg ventede min søn sagde JM at hun var 100% sikker på at det var en dreng. Så da vi gik derfra i dag var det med en tom følelse. Vi havde overhovedet ikke forventet at de ikke kunne se kønnet. Er bare så skuffet . Selv om alle siger at hovedsagen er at barnet er sund og rask. Det er det selvfølgelig også, men jeg havde håber og troet at vi ville få af vide at vi skal have en lille pige. Nu gør vi rundt og stadig ikke aner hvad vi skal have.... Øv øv øv øv   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

Moar2011

dejligt at høre alt gik som det sku - husk der er stor chance for at i får endnu en dreng, bare så i os forbereder jer på dette også

Anmeld

14. oktober 2011

Nessie

Dejligt med en god skanning, og så har I jo fået studeret babys numse

Hvis I virkelig gerne vil vide det, kan I jo få lavet en kønsskanning hos en privat skanningsklinik, ellers er der jo ikke andet at gøre end at vente spændt til fødslen

Anmeld

14. oktober 2011

GitteC78

Babyklar skriver:

dejligt at høre alt gik som det sku - husk der er stor chance for at i får endnu en dreng, bare så i os forbereder jer på dette også

Ja det er jeg klar over  desværre

Anmeld

14. oktober 2011

GitteC78

Nessie skriver:

Dejligt med en god skanning, og så har I jo fået studeret babys numse

Hvis I virkelig gerne vil vide det, kan I jo få lavet en kønsskanning hos en privat skanningsklinik, ellers er der jo ikke andet at gøre end at vente spændt til fødslen

Ja det var en sød lille numse den lille har hi hi hi hi

Ja vi har faktisk snakket om at betale for en kønsscanning, men nu må vi se hvad vi vælger. Synes det er længe til marts  uden at kende kønnet.

Anmeld

14. oktober 2011

Wimmie

GitteC78 skriver:

Ja det var en sød lille numse den lille har hi hi hi hi

Ja vi har faktisk snakket om at betale for en kønsscanning, men nu må vi se hvad vi vælger. Synes det er længe til marts  uden at kende kønnet.

Jeg synes da at I skal få lavet en kønsscanning så - de fleste klinikker har jo "kønsgaranti" så I bare får en ny tid hvis de ikke lige kan se kønnet første gang 

Anmeld

14. oktober 2011

Krussedulle

Dejligt at det var som det skulle være og så er det da ikke verdens undergang hvis baby skulle være en dreng .... Jeg venter min dreng nr 3 til februar

Anmeld

14. oktober 2011

GitteC78

Wimmie skriver:

Jeg synes da at I skal få lavet en kønsscanning så - de fleste klinikker har jo "kønsgaranti" så I bare får en ny tid hvis de ikke lige kan se kønnet første gang 

Det tror jeg også det ender med

Anmeld

14. oktober 2011

Fru.Mäes <3

Heej søde - dejligt at alt var fint!! Men surt og TRÆLS at den ikke ville vise sig! Men da jeg ventede Felix kunne de hellere ikke se kønnet, så vi var ude på Alleris privathospital i Birk - og de er SKIDE gode og man får mange gode billeder MEN det er osse lidt peberet!! Men hvis man er som jeg, så skal jeg bare vide kønnet - så måtte ofre pengene

Anmeld

14. oktober 2011

GitteC78

Krussedulle skriver:

Dejligt at det var som det skulle være og så er det da ikke verdens undergang hvis baby skulle være en dreng .... Jeg venter min dreng nr 3 til februar

Nej selvfølgelig ikke-. Men jeg har altid ønsket mig en pige og manden vil kun have 2 børn. Så det vil da være noget jeg skal vænne mig til hvis vi får en dreng igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.