Hej
Ja endelig kom dagen, hvor vi igen skulle se vores lille baby igen. Vi havde glædet os til at se den lille og især til at få kønnet af vide.
Jeg mærkede liv første gang for en uge siden, hvilket jeg synes er sent da jeg er anden gangsfødende. Sidst jeg var gravid havde jeg delvis forliggende moderkage, så jeg tænkte meget denne gang om jeg måske også have det denne gang.
JM scannede den lille og alt så fint ud. Den lille lå og puttede sig sammen
. Moderkagen lå¨som den skulle denne gang.... Det var dejligt at høre at den lille og moderkagen er fin. Men men men men men...... vi fik ikke kønnet af vide
JM kunne desværre ikke se kønnet, da den lille puttede sig sammen og kun viste sin numse. Vi blev begge skuffede og ked af det. Vi havde begge forventet at få kønnet af vide. Da jeg ventede min søn sagde JM at hun var 100% sikker på at det var en dreng. Så da vi gik derfra i dag var det med en tom følelse. Vi havde overhovedet ikke forventet at de ikke kunne se kønnet. Er bare så skuffet 
. Selv om alle siger at hovedsagen er at barnet er sund og rask. Det er det selvfølgelig også, men jeg havde håber og troet at vi ville få af vide at vi skal have en lille pige. Nu gør vi rundt og stadig ikke aner hvad vi skal have.... Øv øv øv øv
Anmeld