Nf - hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2011

Moar2011

Tina. skriver:

Hej De damer. Er ny herinde, og kun i 4+5, og er stadig ikke helt ovenpå nyheden over at vi skal være forældre. Skulle til lægen for at få henvisning til en fertelitetsklinik, men to dage inden testede jeg positiv. HOLD DA KÆFT :-)

Nå men nu har jeg jo så 1000 spørgsmål, som jeg først troede at jeg skulle koncentrerer mig om om meget længere tid.

Lægen snakkede selvfølgelig om NF, og sagde at den blev taget nedefra, da man ikke er sikker på at kunne scanne igennem maven så tideligt.

Det er så her mit problem er for alt hvad der hedder undersøgelser dernede, gør smertende ondt på mig, og det er virkelig noget jeg skal forberede mig på. Så ville lige høre om jeres NF foregik nede fra eller uden på maven, for har læst at det nogle gange gøres udefra.

Håber I vil svarer.

min NF forgik i uge 12 ca og det var uden på mavsen - men en indvendig scanning, gør skam ikk ondt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

MortilAlmaogNohr

Øj hvor er det rart at kunne skrive med nogle herinde, som vil svarer på ens spørgsmål, når man ikke har fortalt det til nogen endnu.

Tak .

Anmeld

14. oktober 2011

MortilAlmaogNohr

Jeg har uattelige smerter ved samleje, så tror en indvendig scanning tille gøre ondt på mig, derfor dette spørgsmål ;-).

Anmeld

14. oktober 2011

Valle81

Her 3 graviditeter og 3 nf scanninger uden på mavsen

Anmeld

14. oktober 2011

Neon

Jeg blev også scannet nedefra til MD. Jeg havde det også dårligt med tanken om det. Men det er bedre du er lidt forberedt på det kan ske. 

Derudover så glemmer du alt om det når du først ser bebsen!

Så lad vær med at gå og spekulere over det. Det er en fantastisk oplevelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.