Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: JA håber jeg godt nok os .
JA håber jeg godt nok os .
Haha utroligt du kunne læse hvad der stod der... Skide tastatur..!
Men mon ikke den nok skal... X'er alt jeg kan i hvert fald
1012lmp skriver: Haha utroligt du kunne læse hvad der stod der... Skide tastatur..! Men mon ikke den nok skal... X'er alt jeg kan i hvert fald
Anonym skriver: Ih det er Hehe rigtig glad for du gør Hehe jeg får ind imellem tastet forkert selv så pyt
Ih det er Hehe rigtig glad for du gør Hehe jeg får ind imellem tastet forkert selv så pyt
Ej men den mindste af mine drenge har ødelagt mit tastatur i går så den er liiidt svær at skrive på...! Men det går som regel...
men husk lige at opdater
1012lmp skriver: Ej men den mindste af mine drenge har ødelagt mit tastatur i går så den er liiidt svær at skrive på...! Men det går som regel... men husk lige at opdater
Alså,d e fleste high sensitive kan teste SENERE end de normale fordi de er avet for billigt, så hvis du testede med en normal test ville du sikkert få en langt bedre resultat:-)
MariaE skriver: Alså,d e fleste high sensitive kan teste SENERE end de normale fordi de er avet for billigt, så hvis du testede med en normal test ville du sikkert få en langt bedre resultat:-)
Anonym skriver: Jeg er gravid , har testet idag med en clear blue digital . Gravid
Jeg er gravid , har testet idag med en clear blue digital . Gravid
Ihh, stort tillykke!! Fantastisk følelse
MSM skriver: Ihh, stort tillykke!! Fantastisk følelse
YAY.... stort tillykke...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128