Vis mig dine vinterstøvler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2011

Muffin_girl

ciepige skriver:

Har godt kigget dem, for havde overvejet den dyre mærkemodel, men puha, synes ikke det er det værd. 

450 er lige toppen, men det går, hvis de er gode at gå i, og holder mine fødder varme  

De er så lækre.. Og behagelige... Mmmm..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

FogL

AalborgPigen skriver:

De er så lækre.. Og behagelige... Mmmm..

Jeg må ind og prøve dem når tid er, tør ikke bestille støvler på nettet. 

Anmeld

14. oktober 2011

1012lmp

Jeg har ikke købt mine endnu men har fundet nogle i deichmann jeg bare MÅ eje... Prøv at kig der... De fået til nogenlunde penge

Anmeld

14. oktober 2011

MorDk

Her er mine vinterstøvler... (købte dem sidste år)

Anmeld

14. oktober 2011

FogL

MorDk skriver:

Her er mine vinterstøvler... (købte dem sidste år)

Uha, dem har jeg godt kigget på - men lige over mit prisleje desværre.. Tror det bliver et par fra bianco og et par billige bamsestøvler til alm. brug

Anmeld

14. oktober 2011

.....

Jeg ejer nogen som næsten ligner disse dejlige vinterstøvler (se billede) , bare med tyndere snørebånd og så kan de ikke bukkes ned, men er stadigvæk forret . Desværre er de ikke vand tætte, så hvis du går i dyb sne ender du med våde fødder. Men eeelsker at gå med dem. Ellers har jeg også et par dejlige varme sorte støvler, som er meget almindelige med et slags læder look..hmm kan ikke lige finde billede af dem..

Vil gerne have nogen billige bamse støvler i år, da jeg hører at de varmer rigtig godt, selvom de vidst ikke er vandtætte

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. oktober 2011

Highlander

ciepige skriver:

Hejsa! 

Ja, som overskriften lyder: Vis mig dine vinterstøvler!

Jeg står og skal finde nogle, som ikke er for dyre, for jeg smadrer dem i løbet af no time pga skæve fødder. 

Jeg har lige købt disse

De var lidt dyre, men du kan tit købe dem billigere og kun lidt brugte på TS

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. oktober 2011

FogL

Strawberry skriver:

Jeg ejer nogen som næsten ligner disse dejlige vinterstøvler (se billede) , bare med tyndere snørebånd og så kan de ikke bukkes ned, men er stadigvæk forret . Desværre er de ikke vand tætte, så hvis du går i dyb sne ender du med våde fødder. Men eeelsker at gå med dem. Ellers har jeg også et par dejlige varme sorte støvler, som er meget almindelige med et slags læder look..hmm kan ikke lige finde billede af dem..

Vil gerne have nogen billige bamse støvler i år, da jeg hører at de varmer rigtig godt, selvom de vidst ikke er vandtætte

Jeg plejer at imprægnere dem, selvom stoffet ikke er lavet til det. Og så kan man jo bare gå udenom alle vandpytterne Det er jo ikke gummestøvler. Derfor kunne jeg godt tænke mig dem fra bianco + bamsestøvler. Så kan man bruge dem fra bianco til gåture og alt det der, og bamsestøvlerne når man bare lige skal ud, og til hverdag.  

Anmeld

14. oktober 2011

.....

ciepige skriver:

Jeg plejer at imprægnere dem, selvom stoffet ikke er lavet til det. Og så kan man jo bare gå udenom alle vandpytterne Det er jo ikke gummestøvler. Derfor kunne jeg godt tænke mig dem fra bianco + bamsestøvler. Så kan man bruge dem fra bianco til gåture og alt det der, og bamsestøvlerne når man bare lige skal ud, og til hverdag.  

Hmm måske skulle man prøve det . Men nææ, vandpytterne er nok ikke min bedste ven med dem på.. Men bamsestøvlerne køber jeg billigt, for har set mange gå skævt i dem til sidst, hmm..og så kan man jo hurtigt købe nogen nye nogen, når de er så billige..Nogen gange kan man vidst få dem i Føtex til 70 eller 100 kr..

Anmeld

14. oktober 2011

FogL

Strawberry skriver:

Hmm måske skulle man prøve det . Men nææ, vandpytterne er nok ikke min bedste ven med dem på.. Men bamsestøvlerne køber jeg billigt, for har set mange gå skævt i dem til sidst, hmm..og så kan man jo hurtigt købe nogen nye nogen, når de er så billige..Nogen gange kan man vidst få dem i Føtex til 70 eller 100 kr..

Jep, det er også det jeg har tænkt mig. Jeg går skævt i dem, men det er mest fordi mine fødder er skæve. Man kan jo bare lade være med at købe dem 10 str. for store

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.