Vis mig dine vinterstøvler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.575 visninger
23 svar
0 synes godt om
14. oktober 2011

FogL

Hejsa! 

Ja, som overskriften lyder: Vis mig dine vinterstøvler!

Jeg står og skal finde nogle, som ikke er for dyre, for jeg smadrer dem i løbet af no time pga skæve fødder. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

banditten2011

ciepige skriver:

Hejsa! 

Jeg står og skal finde nogle, som ikke er for dyre, for jeg smadrer dem i løbet af no time pga skæve fødder. 

her er mine

de ligger nok i den dyre ende men fik dem af kæresten de koster 1600kr

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. oktober 2011

Muffin_girl

ciepige skriver:

Hejsa! 

Disse lækre fra Bianco til kun 450,- Jeg ved ikke om det er billigt for dig.. Men de er så behagelige

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. oktober 2011

FogL

AalborgPigen skriver:

Disse lækre fra Bianco til kun 450,- Jeg ved ikke om det er billigt for dig.. Men de er så behagelige

Har godt kigget dem, for havde overvejet den dyre mærkemodel, men puha, synes ikke det er det værd. 

450 er lige toppen, men det går, hvis de er gode at gå i, og holder mine fødder varme  

Anmeld

14. oktober 2011

FogL

banditten2011 skriver:

her er mine

de ligger nok i den dyre ende men fik dem af kæresten de koster 1600kr

Ja, de er godt nok fine, men de er godt nok også dyre  

Anmeld

14. oktober 2011

chael

ciepige skriver:

Hejsa! 

Ved godt du skrev, de ikke skulle være for dyre, men jeg har bumper støvler, de er SÅÅÅ fede.

Og de kører nu på 3. sæson. Og de står stadig som nye.

Ønsker mig et par nye i den halv lange, har de halt lange i brune, men ville gerne have dem i den halvlange i sorte

Ellers ønsker jeg mig de der beatels støvler, der er meget moderne lige for tiden, men det er jo ikke ligefrem vinterstøvler

*Camilla

Anmeld

14. oktober 2011

banditten2011

ciepige skriver:

Ja, de er godt nok fine, men de er godt nok også dyre  

jaa men de er rigtig dejlige at gå i

de er bar efterhånden lidt sværer at få bundet med den store mave hehe

Anmeld

14. oktober 2011

FogL

chael skriver:

Ved godt du skrev, de ikke skulle være for dyre, men jeg har bumper støvler, de er SÅÅÅ fede.

Og de kører nu på 3. sæson. Og de står stadig som nye.

Ønsker mig et par nye i den halv lange, har de halt lange i brune, men ville gerne have dem i den halvlange i sorte

Ellers ønsker jeg mig de der beatels støvler, der er meget moderne lige for tiden, men det er jo ikke ligefrem vinterstøvler

*Camilla

Hehe, ja det er liiiiige i den dyre ende Problemet er også bare, at jeg vitterligt har behov for, at kunne gå i sne og slud uden at få dårlig samvittighed over hvad de har kostet. Overvejer lidt at købe 3 par billige bamsestøvler til denne sæson - så har jeg ikke brugt alverden, og jeg har varme fusser indtil de er udtrådt :p

Anmeld

14. oktober 2011

FogL

banditten2011 skriver:

jaa men de er rigtig dejlige at gå i

de er bar efterhånden lidt sværer at få bundet med den store mave hehe

Haha ja - jeg er også højgravid når jeg får brug for dem :p 
Skal helst heller ikke have noget med bindebånd - det har jeg ikke tålmodighed til, synes det tager lang tid nok i forvejen at få vinterudstyret på  

Anmeld

14. oktober 2011

banditten2011

ciepige skriver:

Haha ja - jeg er også højgravid når jeg får brug for dem :p 
Skal helst heller ikke have noget med bindebånd - det har jeg ikke tålmodighed til, synes det tager lang tid nok i forvejen at få vinterudstyret på  

hehe er os meget glad for mine bamsestøvler de er så dejlig nemme at træde ned i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.