Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SpunkenJo skriver: Jeg var nok mere i omegnen af 100 + Porto.Så kan du sælge det til mere end halv pris nu det er brugt, skal du bare gøre det Men 100 + Porto så nupper jeg det hele
Jeg var nok mere i omegnen af 100 + Porto.Så kan du sælge det til mere end halv pris nu det er brugt, skal du bare gøre det Men 100 + Porto så nupper jeg det hele
Så fik jeg regnet på det, med de helt nøjagtige tal. Nyprisen for HABA tingene er helt nøjagtigt 385 kr og så er der de tre andre ting oven i, så det giver nok i hvert fald 400 kr
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
132319 skriver: Så fik jeg regnet på det, med de helt nøjagtige tal. Nyprisen for HABA tingene er helt nøjagtigt 385 kr og så er der de tre andre ting oven i, så det giver nok i hvert fald 400 kr
SpunkenJo skriver: Så byder jeg 150 incl for alle billederne indtagen 1+2 - kan se du har solgt den til anden side
Så byder jeg 150 incl for alle billederne indtagen 1+2 - kan se du har solgt den til anden side
Billede 1+2 er ikke solgt endnu.
132319 skriver: 80 kr inkl.?
80 kr inkl.?
tak for svar - springer over..god weekend..
132319 skriver: Billede 1+2 er ikke solgt endnu.
Christina.78 skriver: tak for svar - springer over..god weekend..
Hmm, har jeg citeret forkert?
Dette svar var til Luna...
SpunkenJo skriver: Mit bud er stadig 150 incl med 1+2
Mit bud er stadig 150 incl med 1+2
Nej tak til bud
Ok, forvirringen er total kan jeg se
De 80 kr var for al frugten og jeg har altså citeret Luna
Jeg havde tænkt 35 inkl. for billede 1+2
Jeg lukker denne tråd og opretter en ny, da denne er blevet for rodet!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128