Nogle der skal til 3D/4D scanning ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2011

Nitz - <3 David

-Sigrid- skriver:

Hund?  63 dage 

Jaa.. en hund er kun drægtig 63 dage..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

-Sigrid-

Nitz - 26+ skriver:

Jaa.. en hund er kun drægtig 63 dage..

Snyd :O Og så får de endda mange gange så mange unger som os

En gris er svanger (i gennemsnittet) 3 måneder 3 uger og 3 dage 

Anmeld

16. oktober 2011

Nitz - <3 David

-Sigrid- skriver:

Snyd :O Og så får de endda mange gange så mange unger som os

En gris er svanger (i gennemsnittet) 3 måneder 3 uger og 3 dage 

Har har selv arbejdet med svin.. godt nok kun 2½ månede.. men ja.. snyd.. Men tilgengæld lever hunde, og andre dyr, ikke med deres "børn" resten af livet som vi gør.. Men hvis vi mennesker kun gik 6 mdr fx. så ville vi jo nok også syns at det var aaaaalt for lang tid

Anmeld

16. oktober 2011

-Sigrid-

Nitz - 26+ skriver:

Har har selv arbejdet med svin.. godt nok kun 2½ månede.. men ja.. snyd.. Men tilgengæld lever hunde, og andre dyr, ikke med deres "børn" resten af livet som vi gør.. Men hvis vi mennesker kun gik 6 mdr fx. så ville vi jo nok også syns at det var aaaaalt for lang tid

Ja okay, min orinteringskilde var også en landmand som kom på besøg ved min klasse i ... 2. klasse?

Ja, og der er jo dyr der har det "værre" end vi har

Anmeld

17. oktober 2011

Møn-Mor

Ja Elefanten - stakkels den

Anmeld

18. oktober 2011

Fru Aagaard

Ihh, hvor spændende med ekstra scanning

Ja, vi får en del ekstra scanninger pga min livmoderhals var for kort 1 . gang, så det er den ogbså anden gang, dog ikke endnu, men det kommer nok som sidste gang omkring uge 32, hvor jeg gik i fødsel Dog blev hun dog til uge 36, så det håber vi og er optimistiske om at lillesøster gør, og lægerne er enige.

Men, vi skal scannes d. 27 okt. - 28 ugers scanning derefter aftale hvornår igen. Men, på trods af hvorfor vi skal scannes, så GLÆDER vi os helt vildt til scanning af livmoder og vægt og størrelse og det hele - bare det at se hende igen

Synes det er vildt der på fredag kun er tre mdr til termin Og 9 uger, så skal vi forvente at have hende i vores arme

Anmeld

18. oktober 2011

Nitz - <3 David

Fru Aagaard skriver:

Ihh, hvor spændende med ekstra scanning

Ja, vi får en del ekstra scanninger pga min livmoderhals var for kort 1 . gang, så det er den ogbså anden gang, dog ikke endnu, men det kommer nok som sidste gang omkring uge 32, hvor jeg gik i fødsel Dog blev hun dog til uge 36, så det håber vi og er optimistiske om at lillesøster gør, og lægerne er enige.

Men, vi skal scannes d. 27 okt. - 28 ugers scanning derefter aftale hvornår igen. Men, på trods af hvorfor vi skal scannes, så GLÆDER vi os helt vildt til scanning af livmoder og vægt og størrelse og det hele - bare det at se hende igen

Synes det er vildt der på fredag kun er tre mdr til termin Og 9 uger, så skal vi forvente at have hende i vores arme

Ja man kan vel aldrig få nok af at se det vidunderlige liv der vokser i sin mave..
- Og som du siger.. Selvom der er en lidt træls grund til dine ekstra scanninger, så glæder man sig bare til at se bebs igen.. får du ikke lungemodner hvis der er chance for du kan føde for tidligt?

Anmeld

18. oktober 2011

Fru Aagaard

Nitz - 27+ skriver:

Ja man kan vel aldrig få nok af at se det vidunderlige liv der vokser i sin mave..
- Og som du siger.. Selvom der er en lidt træls grund til dine ekstra scanninger, så glæder man sig bare til at se bebs igen.. får du ikke lungemodner hvis der er chance for du kan føde for tidligt?

Jo da  Men, alt det skal vi først snakke om på torsdag, hvordan og hvorledes.

Vi satser jo på hun bliver der til uge 36/37 som lægerne også satser på hun kan, og hvem ved, måske driller hun og bliver længere Det er der scanningerne vil vise os, så vi spændte og selvfølgelig lidt nervøse. Men, vi er positive sammen med lægerne Og som de sagde skulle hun komme før, så skal det nok gå, hun er bare en lille fis

Anmeld

18. oktober 2011

Nitz - <3 David

Fru Aagaard skriver:

Jo da  Men, alt det skal vi først snakke om på torsdag, hvordan og hvorledes.

Vi satser jo på hun bliver der til uge 36/37 som lægerne også satser på hun kan, og hvem ved, måske driller hun og bliver længere Det er der scanningerne vil vise os, så vi spændte og selvfølgelig lidt nervøse. Men, vi er positive sammen med lægerne Og som de sagde skulle hun komme før, så skal det nok gå, hun er bare en lille fis

Nåe okay.. det er da altid noget at de er positivt indstillet på det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.