Nitz - 26+ skriver:
Ja de er nogle onde nogle.. ! Jeg har allerede en antydning til en i låret.. Men den har heldigvis ik generet.. Har haft den i mange år .. Men frygter godt nok lidt at jeg få en masse.. Jeg har allerede en del vand i benene..
Hvor har du fået støttestrømper henne? Det kunne være jeg sgu overveje at prøve det..
Ang. motion så er det eneste jeg kan holde til svømning
har desværre fundet ud af mit bækken er skævt.. Så jeg skal holde mig i ro, pga. de møg smerter
Bare en tur ned og handle er nok til at jeg får så ondt at jeg næsten ikke kan rejse mig selv fra sofaen.. 
Øv øv øv øv jeg har heldigvis ingen antræk til det endnu... Jeg har købt mine støtte strømper i Matas

I L O V E it!!!! De er simpelthen de bedste og absolut det hele værd

lyder rigtig øv med bækkenet

må bare være så forbandet smertefuldt, hvordan har du det med at skulle holde dig i ro så?? Jeg havde begyndende bækkenbundsløsning og lidt for mange plukveer, men en uge uden arbejde ( arbejder 18-25 timer pr uge) og uden mit studie ( er igang med BA i pædagogik på et semi med tusind trapper) var plukveerne stort set væk

jeg går kun i mine trænings løbesko nu og det har hjulpet så meget.. Kan træne fitness 30 min 2 gange om ugen uden problemer

men svømning går lige i bækkenet

så har været til i form før fødsel ( har du prøvet det? 10 flodheste der dyrker vandgymnastik aka meget lidt yndigt) og det var faktisk ok
Anmeld