Nogle der skal til 3D/4D scanning ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2011

Nitz - <3 David

Höör skriver:

Det er præcis det samme her med de satans åreknuder!! De er noget ondt lort min jordmoder sagde jo mere aktiv man var jo mindre var chancen men min mor svømmede også cyklede hun 17 km hver dag frem til min termin ìg hun fik så jeg går med støtte strømper da de også skulle hjælpe en del på det og vand i fødderne de er ikke sexede overhoved men suuuuuper dejlige men ja strækmærker er også med blandet følelser her:/ men det er ligesom med ens fødsel: det er ikke noget man selv kan kontrollere og tilrettelægge

Ja de er nogle onde nogle.. ! Jeg har allerede en antydning til en i låret.. Men den har heldigvis ik generet.. Har haft den i mange år .. Men frygter godt nok lidt at jeg få en masse.. Jeg har allerede en del vand i benene..
Hvor har du fået støttestrømper henne? Det kunne være jeg sgu overveje at prøve det..
Ang. motion så er det eneste jeg kan holde til svømning har desværre fundet ud af mit bækken er skævt.. Så jeg skal holde mig i ro, pga. de møg smerter Bare en tur ned og handle er nok til at jeg får så ondt at jeg næsten ikke kan rejse mig selv fra sofaen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Nitz - 26+ skriver:

Ja de er nogle onde nogle.. ! Jeg har allerede en antydning til en i låret.. Men den har heldigvis ik generet.. Har haft den i mange år .. Men frygter godt nok lidt at jeg få en masse.. Jeg har allerede en del vand i benene..
Hvor har du fået støttestrømper henne? Det kunne være jeg sgu overveje at prøve det..
Ang. motion så er det eneste jeg kan holde til svømning har desværre fundet ud af mit bækken er skævt.. Så jeg skal holde mig i ro, pga. de møg smerter Bare en tur ned og handle er nok til at jeg får så ondt at jeg næsten ikke kan rejse mig selv fra sofaen..

Øv øv øv øv jeg har heldigvis ingen antræk til det endnu... Jeg har købt mine støtte strømper i Matas I L O V E it!!!! De er simpelthen de bedste og absolut det hele værd lyder rigtig øv med bækkenet må bare være så forbandet smertefuldt, hvordan har du det med at skulle holde dig i ro så?? Jeg havde begyndende bækkenbundsløsning og lidt for mange plukveer, men en uge uden arbejde ( arbejder 18-25 timer pr uge) og uden mit studie ( er igang med BA i pædagogik på et semi med tusind trapper) var plukveerne stort set væk jeg går kun i mine trænings løbesko nu og det har hjulpet så meget.. Kan træne fitness 30 min 2 gange om ugen uden problemer men svømning går lige i bækkenet så har været til i form før fødsel ( har du prøvet det? 10 flodheste der dyrker vandgymnastik aka meget lidt yndigt) og det var faktisk ok

Anmeld

15. oktober 2011

Nitz - <3 David

Höör skriver:

Øv øv øv øv jeg har heldigvis ingen antræk til det endnu... Jeg har købt mine støtte strømper i Matas I L O V E it!!!! De er simpelthen de bedste og absolut det hele værd lyder rigtig øv med bækkenet må bare være så forbandet smertefuldt, hvordan har du det med at skulle holde dig i ro så?? Jeg havde begyndende bækkenbundsløsning og lidt for mange plukveer, men en uge uden arbejde ( arbejder 18-25 timer pr uge) og uden mit studie ( er igang med BA i pædagogik på et semi med tusind trapper) var plukveerne stort set væk jeg går kun i mine trænings løbesko nu og det har hjulpet så meget.. Kan træne fitness 30 min 2 gange om ugen uden problemer men svømning går lige i bækkenet så har været til i form før fødsel ( har du prøvet det? 10 flodheste der dyrker vandgymnastik aka meget lidt yndigt) og det var faktisk ok

Nej jeg har ikke været til "flodhest svømning" endnu.. Der starter et hold op nu her efter efterårsferien mener jeg.. Og et hold mere enden jul.. har os overvejet at melde mig til det..
Ja det er utrolig smertefuldt at døje med bækkenet.. Jeg VED hvad jeg kan klare.. Men.. ja.. det er lettere sagt end gjort.. Jeg dur ikke til at sidde stille en hel dag.. Så nogle dage kan jeg godt mærke at jeg sgu da stoppet noget før.. Jeg er lige begyndt at bruge mine Easy Tone sko.. (sådan nogle med "luftpuder" under) den eneste ulempe er at de er utrolig svære at få på.. Fordi de er lavet som en "sok" nærmest.. og mit ene ben kan jeg ikke få så langt op (pga. den operation i hoften) så maven er lidt i vejen for besværlige sko..
Jeg har også mange plukveer.. Men min JM siger at når de ikke gør ondt eller genere så er det OK.. jeg kan stort set ikke mærke dem.. kun når jeg ligger og slapper af.. så kan jeg lige mærke at huden strammer..
Jeg tror da jeg må ha mig et par støttestrømper.. Hvis det kan hjælpe lidt mod vand og årerknuder så er det da værd at prøve..

Anmeld

16. oktober 2011

-Sigrid-

Jeg skal til ekstra scanning på tirsdag? Og glæder mig sindsyg meget til at se lillepigen igen 

Anmeld

16. oktober 2011

Nitz - <3 David

-Sigrid- skriver:

Jeg skal til ekstra scanning på tirsdag? Og glæder mig sindsyg meget til at se lillepigen igen 

Ih hvor spændende.. Det blir godt at se hvor meget hun har forandret sig

Anmeld

16. oktober 2011

-Sigrid-

Nitz - 26+ skriver:

Ih hvor spændende.. Det blir godt at se hvor meget hun har forandret sig

Jep, det er 2 måneder siden sidst og jeg saaavner det

Anmeld

16. oktober 2011

Nitz - <3 David

-Sigrid- skriver:

Jep, det er 2 måneder siden sidst og jeg saaavner det

Ja det gør jeg også.. jeg var til scanning i uge 20+1.. Og nu er jeg 26+5.. Så der er os 2 mdr imellem.. Det helt underligt at tænke på at der så går 3 mdr før jeg ser ham igen.. Men der bliver det jo så i ansigt til ansigt

Anmeld

16. oktober 2011

-Sigrid-

Nitz - 26+ skriver:

Ja det gør jeg også.. jeg var til scanning i uge 20+1.. Og nu er jeg 26+5.. Så der er os 2 mdr imellem.. Det helt underligt at tænke på at der så går 3 mdr før jeg ser ham igen.. Men der bliver det jo så i ansigt til ansigt

Haha samme her, det er slet ikke fair at vi skal gå med dem i mere end 8 måneder, og kun ser dem et par gange

Men så den første "rigtige" gang - det bliver fantastisk 

Anmeld

16. oktober 2011

Nitz - <3 David

-Sigrid- skriver:

Haha samme her, det er slet ikke fair at vi skal gå med dem i mere end 8 måneder, og kun ser dem et par gange

Men så den første "rigtige" gang - det bliver fantastisk 

Man sgu ha været hund... 63 dage..

Anmeld

16. oktober 2011

-Sigrid-

Nitz - 26+ skriver:

Man sgu ha været hund... 63 dage..

Hund?  63 dage 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.