Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke med jeres dejlige smukke pige !
BigBabyWish skriver: Stort tillykke med jeres dejlige smukke pige !
Heidi lisborg skriver: Mange tak søde..!! Det bliver også dejligt at du snart føder var..!! At hun kan komme ud..!! Det er bare det bedste.. :-))
Mange tak søde..!! Det bliver også dejligt at du snart føder var..!! At hun kan komme ud..!! Det er bare det bedste.. :-))
Ja for søren da, vi glæder os simpelthen også bare så meget og er godt utålmodige efterhånden ...
BigBabyWish skriver: Ja for søren da, vi glæder os simpelthen også bare så meget og er godt utålmodige efterhånden ...
Heidi lisborg skriver: Kan jeg godt forså...!! Ja nu vil man bare gerne have hende ud..!! Og det kan ikk gå for langsomt..!! Hehe.. Håber ikk du kommer til at gå for langt tid over tid..!!
Kan jeg godt forså...!! Ja nu vil man bare gerne have hende ud..!! Og det kan ikk gå for langsomt..!! Hehe.. Håber ikk du kommer til at gå for langt tid over tid..!!
Håber jeg heller ikke.
Krydser fingre for at der sker noget inden længe, kunne virkelig være dejligt!
BigBabyWish skriver: Håber jeg heller ikke. Krydser fingre for at der sker noget inden længe, kunne virkelig være dejligt!
Heidi lisborg skriver: Jeg krydser også finger for dig.. Og sender end masse veerstøv afsted til dig..!!
Jeg krydser også finger for dig.. Og sender end masse veerstøv afsted til dig..!!
Tak søde !
Heidi lisborg skriver:Mange tak..!! Jeg fik pks, fordi hun lå med numsen nedad og hoved oppe under mine ribben, og vi havde været til vendingsforsøg med uden held..!! Derfor fik jeg pks..!! :-)
Hvor er dejlig - og sikke flot hår!!! Er helt vild med det navn I har valgt til hende tillykke herfra!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128