Lang Fb af Sofia Malou + Billeder..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2011

Heidi lisborg

Mange tak alle sammen..!! At hun er det bedste som er sket for os, vi er rigtigt stolte og glade for hende..!! Og ja hun er det smukkeste på hele jorden...!! :-))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

Filippa & Liva

Stort tillykke med jeres dejlige smukke pige !

Anmeld

14. oktober 2011

Heidi lisborg

BigBabyWish skriver:

Stort tillykke med jeres dejlige smukke pige !

Mange tak søde..!! Det bliver også dejligt at du snart føder var..!! At hun kan komme ud..!! Det er bare det bedste.. :-))

Anmeld

14. oktober 2011

Filippa & Liva

Heidi lisborg skriver:

Mange tak søde..!! Det bliver også dejligt at du snart føder var..!! At hun kan komme ud..!! Det er bare det bedste.. :-))

Ja for søren da, vi glæder os simpelthen også bare så meget og er godt utålmodige efterhånden ...

Anmeld

14. oktober 2011

Heidi lisborg

BigBabyWish skriver:

Ja for søren da, vi glæder os simpelthen også bare så meget og er godt utålmodige efterhånden ...

Kan jeg godt forså...!! Ja nu vil man bare gerne have hende ud..!! Og det kan ikk gå for langsomt..!! Hehe.. Håber ikk du kommer til at gå for langt tid over tid..!!

Anmeld

14. oktober 2011

Filippa & Liva

Heidi lisborg skriver:

Kan jeg godt forså...!! Ja nu vil man bare gerne have hende ud..!! Og det kan ikk gå for langsomt..!! Hehe.. Håber ikk du kommer til at gå for langt tid over tid..!!

Håber jeg heller ikke.

Krydser fingre for at der sker noget inden længe, kunne virkelig være dejligt!

Anmeld

14. oktober 2011

Heidi lisborg

BigBabyWish skriver:

Håber jeg heller ikke.

Krydser fingre for at der sker noget inden længe, kunne virkelig være dejligt!

Jeg krydser også finger for dig.. Og sender end masse veerstøv afsted til dig..!!

Anmeld

14. oktober 2011

Filippa & Liva

Heidi lisborg skriver:

Jeg krydser også finger for dig.. Og sender end masse veerstøv afsted til dig..!!

Tak søde !

Anmeld

14. oktober 2011

Gaia

Heidi lisborg skriver:

Mange tak..!! Jeg fik pks, fordi hun lå med numsen nedad og hoved oppe under mine ribben, og vi havde været til vendingsforsøg med uden held..!! Derfor fik jeg pks..!! :-)

Det kan jeg da sørme godt forstå!

Anmeld

14. oktober 2011

birthee

Hvor er dejlig - og sikke flot hår!!! Er helt vild med det navn I har valgt til hende  tillykke herfra!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.