Lang Fb af Sofia Malou + Billeder..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.102 visninger
21 svar
0 synes godt om
14. oktober 2011

Heidi lisborg

Nu er min lille prinsesse snart 14dage gammel.. 

Så det er tid til en FB..

Havde haft mange voldsomme plukveer hele mandagen d. 3.10, hvor de gik i maven og helt om i lænden.. Og om aften beslutter jeg mig for at pakke tasken til sygehuset, så jeg ikk skulle stå og gøre det lige til sidst.. Og om mandagen fik vi faktisk afvide at vi skulle have PKS d. 14.10 - så vi havde planlagt det hele, at vi kunne blive klippet inden og jeg kunne få vokset ben osv.. Men så langt nået vi ikk.. 

Mandag aften d. 3.10 kl ca. 23.45 får jeg voldsomme smerter i maven, ligger og vrider og drejer mig og græder..

Står op, og sætter mig ind i stuen og ringer til fødegangen.. 

Jordmoderen siger at jeg lige skal komme ind til undersøgelse.. 

Jeg siger til Stefan at jeg lige køre op og bliver undersøgt med kommer hjem om nogle timer..

Kl. 00.20 ankommer på Viborg sygehus - svalegangen, hvor der er en jordmoder der tager imod mig, og henviser mig til stue 2.. 

Hun sætter en CTG strimmel på, for hun vil lige høre hvordan lille pigen har det.. 

Kl. 00.40 - Undersøger hun mig indvendigt og hun siger at jeg allerede er 1,5 cm åben.. Men hun vil gerne lige have en overlæge skal kigge på mig, og tage en stilling.. Jeg får Brikanyl, får at få min livmoder til at slappe af.. 

kl. 01.00 - undersøger hun mig igen indvendigt og jeg er 2 cm åben.. Og jeg er begyndte at bløde.. 

I mellem tiden ringer jeg til Stefan, som ligger hjemme og sover. Siger til ham, at de tror jeg har veer og jeg er åben 1,5 cm men vi venter lige på en overlæge.. Og han bare kunne lægge sig ned og sove igen, jeg ville ringe senere.. Stefan har bagefter fortalt mig, at han ikk kunne sove efter det opkald, han bare lå og vendte sig i sengen.. 

KL. 01.30 - Ankommer overlægen, som siger at jeg er i fødsel, så jeg skulle ringe til Stefan for det var hun ham vi ventede på nu..

kl. 01.45 - Ringer til Stefan og siger at jeg er 2 cm åben og at det kun er ham vi venter på nu.. Beder ham om at tage vores tasker med også komme.. 

kl. 02.00 - Ringer jeg til min mor, som bor i KBH, og fortæller hende at jeg har veer og er 2 cm åben, og vi bliver forældre i dag. tirsdag d. 4.10.. Hun er helt rundt på gulvet.. Men siger til hende at vi snakkes ved senere.. 

kl. 02.30 - Ankommer Stefan til stue 2.. med vores tasker, og ser mega forviret ud.. Vi får snakkede lidt sammen, og jeg ligger og ryster og er lidt bange og mega nervøs og syntes det går meget hurtigt nu..

kl. 02.45 kommer jordmoderen ind og siger at nu går hun ned og vækker holdet som skal bringe vores prinsesse til verden.. Og at vi havde hende i vores arme om 1time..

kl. 03.30 Jordmoder kommer ind på stuen og siger undskyld men de havde lige et Akut KS.. 

KL. 03.45 kommer lægen op og skal snakke kejsersnittet igennem med os, fra enden til anden.. Og med bedøvelse osv.

kl. 04.00 kommer portøren og henter mig, og køre os ned på oprationsstuen.. Jeg får lagt spinatblokade og får smertestillinde.. 

kl. 04.45 Kommer Sofia Malou til verden.. Er 53 cm lang og vejer 3556 gram.. 

Dejlig lille prinsesse.. 

Din mor og far Elsker dig.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

Fru Nielsen

Hvor er hun søøød.... Tillykke med hende

Anmeld

14. oktober 2011

babyMark

Stort til lykke med hende!

Anmeld

14. oktober 2011

TaAsJu

Tillykke med hende

Anmeld

14. oktober 2011

wmillapigenw

Tillykke med hende! hvor er hun dog bare smuk!

Anmeld

14. oktober 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tillykke med prinsessen

Anmeld

14. oktober 2011

Janni.

Åh smukt navn og rigtig dejlige pige i har skabt. 

Anmeld

14. oktober 2011

Gaia

Tillykke tillykke hun er da en guldklump . Må jeg spørge hvorfor du fik pks?

Anmeld

14. oktober 2011

Heidi lisborg

Fru Nielsen skriver:

Hvor er hun søøød.... Tillykke med hende

Mange tak..!! Ja hun er rigtigt dejlig..

Anmeld

14. oktober 2011

Heidi lisborg

Gaia skriver:

Tillykke tillykke hun er da en guldklump . Må jeg spørge hvorfor du fik pks?

Mange tak..!! Jeg fik pks, fordi hun lå med numsen nedad og hoved oppe under mine ribben, og vi havde været til vendingsforsøg med uden held..!! Derfor fik jeg pks..!! :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.