Som overskriften lyder, så vil jeg gerne høre, hvordan jeres mænd gik med til at starte PB? 
Her er det faktisk sådan, at han slet ikke verbalt har sagt ja. Jeg tog for et par uger siden den sidste p-pille i pakken. Nogle dage før sagde jeg til ham, at nu havde jeg snart ikke flere og skulle til lægen til en GU for at få fornyet pillerne, hvis han da ikke sagde OK, for at jeg kunne stoppe med dem. Han grinede og sagde "så må jeg vist hellere snart beslutte mig".
Hørte ikke en pind fra ham. Han er helt klar over at jeg ikke tager pillerne mere. Vi har også haft sex, hvor jeg for at være sikker på, at han havde forstået det, sagde " du er godt klar over at jeg ikke tager p-piller mere, ikke?" Dette svarede han heller ikke på, men kyssede mig bare og smilede.
Jeg tror han er en af de mænd, hvor beslutningen ikke skal tages af ham. Det er hans måde at vise, han er klar nu. Han kommer aldrig til at melde verbalt ud, at vi forsøger at få en baby. Og set i bagklogskabens lys, så skulle jeg have forsudset det ville være sådan
Det skal lige tilføjes at jeg har været skruk i 2 år nu, og er overlykkelig for at han nu er med på vognen! Så nu skal der bare
fingre!
Lad mig høre jeres historier!
Anmeld