Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mortilfreja skriver: Det er købers pligt at sørge for den er chippet
Det er købers pligt at sørge for den er chippet
okay var også bare nysgerrig...
mange siger bare at det er sælgers....
man bliver hurtigt forvirret med alle de regler
men gid jeg havde pengene til den... den er skøøøøn
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Gittemor09 skriver: okay var også bare nysgerrig... mange siger bare at det er sælgers.... man bliver hurtigt forvirret med alle de regler men gid jeg havde pengene til den... den er skøøøøn
Ja hun er så dejlig
mortilfreja skriver: Ja hun er så dejlig
det er hun bestemt...
org altså.... der er fuldstændig hjerter i mine øjne....
Slet ingen der vil eje denne smukke hvalp??
Ny pris 3500 kr
NY PRIS.. NY PRIS.. NY PRIS...!!!!
mortilfreja skriver: NY PRIS.. NY PRIS.. NY PRIS...!!!!
hvor i verden er i fra.
hannetheis skriver: hvor i verden er i fra.
Vi bor i Slagelse
mortilfreja skriver: Vi har denne skønne tæve hvalp som er salgsklar d. 4. November Hendes mor er Chihuahua/Puddel, hendes far ren Papillon.. Hun er en glad, kælen og legesyg lille pige.. Hun bliver ca 30 cm over ryggen så en fin lille størrelse Hun vil have fået ormekur.. Chip og vaccination er for egen regning, men kender en billig dyrlæge Nogen der er interesseret..?? Ny pris: 3000 kr
Vi har denne skønne tæve hvalp som er salgsklar d. 4. November
Hendes mor er Chihuahua/Puddel, hendes far ren Papillon..
Hun er en glad, kælen og legesyg lille pige.. Hun bliver ca 30 cm over ryggen så en fin lille størrelse
Hun vil have fået ormekur.. Chip og vaccination er for egen regning, men kender en billig dyrlæge
Nogen der er interesseret..??
Ny pris: 3000 kr
Gid man li havde overskud til og lære en lille ny hvalp og sku være renlig - så var den min Godt nok kær.Og ellllsker de små - har i forvejen en chihuahua på 6 år
Lou87 skriver: Gid man li havde overskud til og lære en lille ny hvalp og sku være renlig - så var den min Godt nok kær.Og ellllsker de små - har i forvejen en chihuahua på 6 år
Ja hun er så skøn
mortilfreja skriver: Ja hun er så skøn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128