Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mth1987 skriver: Hvis jeg havde vidst jeg ku ha fået den havde jeg ku ha råd nu. Men med julen (har en håndfuld fødselsdage oveni også) for døren ser det lidt sort ud så ville det først blive til februar tror jeg
Hvis jeg havde vidst jeg ku ha fået den havde jeg ku ha råd nu. Men med julen (har en håndfuld fødselsdage oveni også) for døren ser det lidt sort ud så ville det først blive til februar tror jeg
Det er fordi en af køberne er sprunget fra.. Men ja kan godt se at det havde været bedre at vide det på forhånd
Men skal have et kuld hvalpe igen til forår/sommer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mortilfreja skriver: Det er fordi en af køberne er sprunget fra.. Men ja kan godt se at det havde været bedre at vide det på forhånd Men skal have et kuld hvalpe igen til forår/sommer
hvis vi ikke havde 2 hunde i forvejen, så havde jeg skam snuppet hende! for hvor er hun da bare skøn!
mortilfreja skriver: Vi har denne skønne tæve hvalp som er salgsklar d. 4. November Hendes mor er Chihuahua/Puddel, hendes far ren Papillon.. Hun er en glad, kælen og legesyg lille pige.. Hun bliver ca 30 cm over ryggen så en fin lille størrelse Hun vil være chippet vaccineret og fået ormekur.. 4000 kr Nogen der er interesseret..??
Vi har denne skønne tæve hvalp som er salgsklar d. 4. November
Hendes mor er Chihuahua/Puddel, hendes far ren Papillon..
Hun er en glad, kælen og legesyg lille pige.. Hun bliver ca 30 cm over ryggen så en fin lille størrelse
Hun vil være chippet vaccineret og fået ormekur..
4000 kr
Nogen der er interesseret..??
Lunae skriver: Hold nu op hvor er den skøn! Snakker lige med kæresten og hører om han kan lokkes fælder den?
Hold nu op hvor er den skøn! Snakker lige med kæresten og hører om han kan lokkes fælder den?
Ved ik om den kommer til at fælde som voksen..
Nuuuurh - SÅ sød
Den skal du nok få solgt!
Slet ingen der vil købe denne lille charmetrold???
ÅHH... Hende ville jeg gerne have
Desværre siger manden "NEJ"
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128