må ind i kampen igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2011

eElak

signe. skriver:

uh, så må vi sparke lidt til hinanden og hjælpe hinanden Jeg er heller ikke så bekymret for at det skal ske i julemånederne.. når jeg skal hygge med usunde ting er det oftest chips, og det jo mest slik der er i julemånederne, så det hjælper nok lidt på det

Det samme her. 
Og jeg har stadig spist chips indimellem. Bare de fedtfattige og så har jeg afvejet en portion, som har været det guf jeg har tilladt mig selv :-D i stedet for at inhalere en halv pose :-D

Omkring colaen - kan du drikke light eller zero? det gør jo en kæmpe forskel :-D 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2011

signe.

KaLee skriver:

Det samme her. 
Og jeg har stadig spist chips indimellem. Bare de fedtfattige og så har jeg afvejet en portion, som har været det guf jeg har tilladt mig selv :-D i stedet for at inhalere en halv pose :-D

Omkring colaen - kan du drikke light eller zero? det gør jo en kæmpe forskel :-D 

Nej, vil helst ikke drikke zero(light kan jeg ikke lide), såe må nok ud i at må drikke et glas fredag og lørdag.. hvis jeg kan holde det... sidder og drikker et glas nu

Anmeld

15. oktober 2011

signe.

KaLee skriver:

Det samme her. 

http://www.gerner.dk/Aspartam.htm

Anmeld

15. oktober 2011

piap

har smidt 12 kg og taget 2 på igen  så mit mål hedder 10 kg inden nytårs aften og 10 kg igen efter nytår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.