må ind i kampen igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

929 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. oktober 2011

henh01

jeg havde smidt 11 kg men har nu taget 1 kg på igen.. Kan mærke at det nemt bliver chokolade, kage og andet usundt der ryger i kassen, det er slut! Nu skal der ske noget..

Har et mål der hedder -4 kg om 6 uger!

hvad er Jeres næste mål??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2011

eElak

Mit næste mål er -6,1 kg inden slutningen af November. :-) 

Anmeld

15. oktober 2011

signe.

henh01 skriver:

jeg havde smidt 11 kg men har nu taget 1 kg på igen.. Kan mærke at det nemt bliver chokolade, kage og andet usundt der ryger i kassen, det er slut! Nu skal der ske noget..

Har et mål der hedder -4 kg om 6 uger!

hvad er Jeres næste mål??

Mit mål er 8 kg inden det nye år

Anmeld

15. oktober 2011

henh01

KaLee skriver:

Mit næste mål er -6,1 kg inden slutningen af November. :-) 

det er der mine 4 kg skal være væk.. Har smidt 1 kg, så mangler "kun" 3 - men jeg svinger meget i min vægt synes jeg.. ØV og i dag er det jo lørdag, hvor man (læs: jeg) kommer til at guffe den lidt for meget

Anmeld

15. oktober 2011

henh01

signe. skriver:

Det er en svær tid at slanke sig i - nu kommer julen jo. Har du nogle planer for hvordan du vil gribe det an? jeg er ret meget på bar bund men vil helst ikke tage for meget på i julemdr.

Anmeld

15. oktober 2011

eElak

signe. skriver:

Mit langsigtede mål er faktisk knapt 10 kg inden det nye år.... 

Så du har en medkæmpende her :-D

December er ikke så svær at slanke sig i som nogle siger - det kommer an på hvor glad man er for juleguffet..

Jeg har typisk tabt mig i december... Selvom jeg godt kan lide noget af juleguffet :-)

Anmeld

15. oktober 2011

eElak

henh01 skriver:

det er der mine 4 kg skal være væk.. Har smidt 1 kg, så mangler "kun" 3 - men jeg svinger meget i min vægt synes jeg.. ØV og i dag er det jo lørdag, hvor man (læs: jeg) kommer til at guffe den lidt for meget

Altså mit er en del af et større vægttabsforløb... Så det er ikke et nyt opstillet mål for mig :-D 

har indtil nu tabt 27,6 kg. :-)

Min mission er at være normalvægtig inden nytår. Men har delt det ind i delmål, og det som jeg skrev her - det er så under 80 kg inden min fødselsdag :-D 

Anmeld

15. oktober 2011

Benjamins'mor

Jeg ville rigtigt gerne tabe -10 kg inden jul, men kommer nok ikke til at ske.

Anmeld

15. oktober 2011

signe.

KaLee skriver:

Mit langsigtede mål er faktisk knapt 10 kg inden det nye år.... 

Så du har en medkæmpende her :-D

December er ikke så svær at slanke sig i som nogle siger - det kommer an på hvor glad man er for juleguffet..

Jeg har typisk tabt mig i december... Selvom jeg godt kan lide noget af juleguffet :-)

uh, så må vi sparke lidt til hinanden og hjælpe hinanden Jeg er heller ikke så bekymret for at det skal ske i julemånederne.. når jeg skal hygge med usunde ting er det oftest chips, og det jo mest slik der er i julemånederne, så det hjælper nok lidt på det

Anmeld

15. oktober 2011

signe.

henh01 skriver:

Det er en svær tid at slanke sig i - nu kommer julen jo. Har du nogle planer for hvordan du vil gribe det an? jeg er ret meget på bar bund men vil helst ikke tage for meget på i julemdr.

jeg er ikke så bekymret for julemånederne, da jeg er mere en chips-pige end en slik-pige, så har lettere ved at tage mindre slik, når der bliver budt rundt til jul.. undtaget juleaften, der går jeg amok i slik, kage OG and og flæskesteg! Jamen er begyndt i det lokale fitnesscenter, så når >Mads ikke skal arbejde så meget mere efter denne uge(maskinstation) så er jeg afsted mindst 2 gange om ugen, gerne 3.. og så går jeg nogle gode ture med klapvognen med ungerne Men det bliver ikke som en dans på roser at tabe de kg... jeg vejede 51 kg inden jeg blev gravid med Hasse, og det er der jeg skal ned igen.. Har bare en svaghed(læs:stor) for cola så det bliver det sværeste for mig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.