Bare et lille spørgsmål om tasken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2011

4kløver

Mizz-sommer skriver:

oka :d det er modigt gjort :d smiler

men vi tør bare ikke tag nogen chance D: vis han lige pludselig vil ud

- og vis manden skulle pakke tasken ... smiler heller den er klar lidt før smiler

Her er det mig der godt kan vente. Skal ha købt hans første tøj. Har kigget men kan ikke finde noget. manden har fri i denne uge så turen går en tur i H&M
Kan ikke finde ud af om vi skal købe en brugt tremmer seng for jeg syndes at xenya er for lille til en anden seng..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

Mizz-sommer

4kløver skriver:

Her er det mig der godt kan vente. Skal ha købt hans første tøj. Har kigget men kan ikke finde noget. manden har fri i denne uge så turen går en tur i H&M
Kan ikke finde ud af om vi skal købe en brugt tremmer seng for jeg syndes at xenya er for lille til en anden seng..

smiler :d

åh hvor hyggeligt dde har også rigtig meget sødt i H&M

puha det ved jeg ikke men det går vel helt and på hvad du føler der føles rigtig D:

Anmeld

25. oktober 2011

PernilleogDennis

Jeg er idag 33+4 og er indlagt på 3 dagen grundet blødning, og så var min krop meget tæt på at gå i fødsel.. såååå jeg tror nok lige den taske skal pakkes når jeg kommer hjem .. (forhåbentlig imorgen) Nu er det godt nok kommet lidt rigeligt tæt på for mit vedkommende

Anmeld

26. oktober 2011

Henriette Aaby

PernilleogDennis skriver:

Jeg er idag 33+4 og er indlagt på 3 dagen grundet blødning, og så var min krop meget tæt på at gå i fødsel.. såååå jeg tror nok lige den taske skal pakkes når jeg kommer hjem .. (forhåbentlig imorgen) Nu er det godt nok kommet lidt rigeligt tæt på for mit vedkommende

Hej

Godt den lille valgte at blive der inde lidt endnu Men ja jeg forstår godt du skal pakke taske når du kommer hjem.

Jeg er faktisk også begyndt, for lægerne taler om, at min baby er for stor til, at jeg får lov til at gå over termin.

Men ja det kommer rigtig tæt på nu. Mega spændende

Mange hilsner

Henriette

Anmeld

26. oktober 2011

Mizz-sommer

Henriette Aaby skriver:

Jeg er i dag 30+5, hvilket jo betyder at der er der er ikke mere en mellem knap 7 til 10 uger inden den lille kommer. Hvornår pakker man så tasken?

Grunden min tidligere fødsel har jeg fået at vide at jeg skal kontakte Skejby straks der er gang i sagerne, og bliver lidt urolig over om vi kan nå at pakke tasken der?

Mange hilsner

Henriette der er rundt på gulvet, for nu kommer det jo tæt på... 

hej

jeg er i uge 33 plus 2 og jeg må indrømme noget :d

jeg har pakket min taske få et stykke tid siden :d  det jeg mangler er kun lidt itl mig..

- jeg kan godt lide at ha styr på tingen, og man ved jo aldrig hvornår de vil se verden

og har det bare lidt sådan at vis manden skulle pakke det.

- altså han har da også styr på det.. men vi unge damer har vel købt et sæt tøj som guldklumpen skal ha på hjem og vis han ikke lige har styr på det :d

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.