Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FruStolpe skriver: Jeg har skrevet andet. Jeg bestemte mig en morgen for at ryge den sidste smøg og så ikke købe flere. Det er snart 2 år siden og jeg har ikke røget siden. Min motivation. Vi var igang med at lave en bebs.. Nu er vores lækre datter lige blevet 1 år og lever i et sundt ikke-ryger hjemCarina
Jeg har skrevet andet. Jeg bestemte mig en morgen for at ryge den sidste smøg og så ikke købe flere. Det er snart 2 år siden og jeg har ikke røget siden.
Min motivation. Vi var igang med at lave en bebs.. Nu er vores lækre datter lige blevet 1 år og lever i et sundt ikke-ryger hjemCarina
Du er fandme sej!
Jeg er også 100% sikker på at hvis jeg vidste jeg havde en bebs i maven nu, så røg jeg ikke!
Men jeg vil så gerne ud over det værste først inden jeg bliver gravid. Så min krop er sundere og jeg bedre kan koncentere mig den lille bøf
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Preghiera skriver: Uanset hvad, hopper jeg op til lægen og tager en snak med ham om det snart - så kan jeg lige høre om det dér Og tak for støtten Puha ja, det bliver hårdt!
Uanset hvad, hopper jeg op til lægen og tager en snak med ham om det snart - så kan jeg lige høre om det dér
Og tak for støtten Puha ja, det bliver hårdt!
Hvor der er vilje, er der vej - har jeg hørt. Og du skal såmænd nok klare det. Jeg tror på dig!
Du skal være velkommen til at sende en pb hvis du mangler lidt støtte eller vil hælde lidt vand ud af ørerne for at undgå den næste smøg
Preghiera skriver: Heheh, jeg ELSKER også mine cigaretter, og det er også derfor, jeg har brug for REDSKABER! ... Men jeg SKAL nemlig til at være gravid Vi starter snart PB og jeg VIL være røgfri når jeg står med to streger! Kunne aldrig drømme om at ryge med et barn i maven!
Heheh, jeg ELSKER også mine cigaretter, og det er også derfor, jeg har brug for REDSKABER!
... Men jeg SKAL nemlig til at være gravid Vi starter snart PB og jeg VIL være røgfri når jeg står med to streger! Kunne aldrig drømme om at ryge med et barn i maven!
Held og lykke med det
Preghiera skriver: Hey! Jeg skal stoppe med at ryge d. 1. november og vil gerne høre jer eks-rygere (eller bare nogen der har hørt nogle gode råd): Kan I anbefale arkupunktur til rygestop? Eller evt andet?
Hey!
Jeg skal stoppe med at ryge d. 1. november og vil gerne høre jer eks-rygere (eller bare nogen der har hørt nogle gode råd):
Kan I anbefale arkupunktur til rygestop? Eller evt andet?
Jeg blev gravid og stoppede så
Preghiera skriver: Du er fandme sej! Jeg er også 100% sikker på at hvis jeg vidste jeg havde en bebs i maven nu, så røg jeg ikke! Men jeg vil så gerne ud over det værste først inden jeg bliver gravid. Så min krop er sundere og jeg bedre kan koncentere mig den lille bøf
Tak Ja jeg ville altså også være røgfri INDEN jeg blev gravid. Når først man står med den positive test, så har man trods alt været gravid i nogle uger. Alt mulig held og lykke med at blive røgfriCarina
Jeg stoppede selv, da jeg blev gravid. Jeg er MEGET imod, at gravide ryger, barnet vælger det ikke selv, men det gør du
Synes nu det dejligt, at være røgfri. Efter nu næsten 2 år, har jeg været røgfri, nu hader jeg det simpelhen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128