Arkupunktur - rygestop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad prøvede I for at kvitte smøgerne?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.114 visninger
15 svar
0 synes godt om
13. oktober 2011

Preghiera

Hey!

Jeg skal stoppe med at ryge d. 1. november og vil gerne høre jer eks-rygere (eller bare nogen der har hørt nogle gode råd):

Kan I anbefale arkupunktur til rygestop? Eller evt andet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

Janni.

Min kæreste fik kuren fra lægen. Den er dyr, og den kræver også stadig vilje for at kunne gennemføre et rygestop. 

Kuren er delt op i 2, min kæreste kunne nøjes med første del af kuren. Fordelen (eller det er det jo for nogen) er at man i starten må ryge samtidig med kuren. Så det ikke bare er et pludselig stop. 

Værd at tage med i dine overvejelser 

Anmeld

13. oktober 2011

Moster Lagkage

bogen "endelig ikke ryger"

Anmeld

13. oktober 2011

Preghiera

Janni. skriver:

Min kæreste fik kuren fra lægen. Den er dyr, og den kræver også stadig vilje for at kunne gennemføre et rygestop. 

Kuren er delt op i 2, min kæreste kunne nøjes med første del af kuren. Fordelen (eller det er det jo for nogen) er at man i starten må ryge samtidig med kuren. Så det ikke bare er et pludselig stop. 

Værd at tage med i dine overvejelser 

Er det alle læger der udbyder det? Og kan du sige noget om hvor meget det koster sådan ca?

Anmeld

13. oktober 2011

SussieThyssen

Preghiera skriver:

Hey!

Jeg skal stoppe med at ryge d. 1. november og vil gerne høre jer eks-rygere (eller bare nogen der har hørt nogle gode råd):

LOL

Tjaaa..hvad kan jeg sige...jeg har prøvet akupunktur, og det virkede IKKE.
Så jeg holder bare op..hvis jeg vil og når jeg vil...men jeg elsker at ryge, og nyder mine smøger..og vil IKKE holde op..så hvorfor skulle jeg??
Men jeg har da ikke røget i lange perioder..og aldrig under graviditet.

Jeg siger ligesom Flemming Jensen (Skuespiller og forfatter)
"Jeg prøver på hver eneste dag IKKE at holde op med at ryge"

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. oktober 2011

Janni.

Preghiera skriver:

Er det alle læger der udbyder det? Og kan du sige noget om hvor meget det koster sådan ca?

Jeg kender flere der er stoppet på den kur, så tror langt de fleste læger vil udlevere den. 

Min kæreste mener at den første del kostede omkring 700 kr, anden del kender han desværre ikke prisen på. 

Det er mange penge, men det er tilgengæld ikke noget du kan blive afhængig af som feks nicorette. Kender andre der er blevet afhængig af nicorette og e-smøgen. 

Uanset hvad så håber jeg det lykkedes for dig, er selv stoppet med at ryge i sin tid. Og ved hvor svært det er 

Anmeld

13. oktober 2011

FruStolpe

Preghiera skriver:

Hey!

Jeg har skrevet andet.
Jeg bestemte mig en morgen for at ryge den sidste smøg og så ikke købe flere. Det er snart 2 år siden og jeg har ikke røget siden.

Min motivation. Vi var igang med at lave en bebs.. Nu er vores lækre datter lige blevet 1 år og lever i et sundt ikke-ryger hjem

Carina

Anmeld

13. oktober 2011

Preghiera

SussieThyssen skriver:

LOL

Tjaaa..hvad kan jeg sige...jeg har prøvet akupunktur, og det virkede IKKE.
Så jeg holder bare op..hvis jeg vil og når jeg vil...men jeg elsker at ryge, og nyder mine smøger..og vil IKKE holde op..så hvorfor skulle jeg??
Men jeg har da ikke røget i lange perioder..og aldrig under graviditet.

Jeg siger ligesom Flemming Jensen (Skuespiller og forfatter)
"Jeg prøver på hver eneste dag IKKE at holde op med at ryge"

Kærligst
Sussie

Heheh, jeg ELSKER også mine cigaretter, og det er også derfor, jeg har brug for REDSKABER!

... Men jeg SKAL nemlig til at være gravid Vi starter snart PB og jeg VIL være røgfri når jeg står med to streger! Kunne aldrig drømme om at ryge med et barn i maven!

Anmeld

13. oktober 2011

Preghiera

Janni. skriver:

Jeg kender flere der er stoppet på den kur, så tror langt de fleste læger vil udlevere den. 

Min kæreste mener at den første del kostede omkring 700 kr, anden del kender han desværre ikke prisen på. 

Det er mange penge, men det er tilgengæld ikke noget du kan blive afhængig af som feks nicorette. Kender andre der er blevet afhængig af nicorette og e-smøgen. 

Uanset hvad så håber jeg det lykkedes for dig, er selv stoppet med at ryge i sin tid. Og ved hvor svært det er 

Uanset hvad, hopper jeg op til lægen og tager en snak med ham om det snart - så kan jeg lige høre om det dér

Og tak for støtten Puha ja, det bliver hårdt!

Anmeld

13. oktober 2011

Klumpe-dumpe

Preghiera skriver:

Hey!

hvor sjovt du lige lave denne tråd, har selv tænkt på det og hypnose...

i dag da jeg googlede hypnose faldt jeg over dette.

http://www.youtube.com/watch?v=YfB8W2nRTNM

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.