Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vil I være sød at bruge lidt tid på at kigge indenfor og lægge en besked ???
Så vil jeg blive SÅ glad så glad !!!!
www.123hjemmeside.dk/parfinas-malerpalet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mamalicious skriver: Vil I være sød at bruge lidt tid på at kigge indenfor og lægge en besked ??? Så vil jeg blive SÅ glad så glad !!!! www.123hjemmeside.dk/parfinas-malerpalet
slet ingen ?????
Det er da en udemærket hjemmeside du har fået lavet der
Jeg kunne så godt tænke mig, at du havde nogle priser på nogle af de ting du allerede havde lavet, så folk fik en ide om hvad det sådan ca. koster at få lavet noget hos dig
Michael healer skriver: Det er da en udemærket hjemmeside du har fået lavet der Jeg kunne så godt tænke mig, at du havde nogle priser på nogle af de ting du allerede havde lavet, så folk fik en ide om hvad det sådan ca. koster at få lavet noget hos dig
Tak skal du have.... liiige præcis sådan en slags konstruktiv kritik / undren jeg ønsker !!!!
sød hjemmeside.
oplever a der er billeder lidt forskellige steder, alt efter hvor man trykker hen. Måske samle dem lidt, så det er nemmere at få sig et overblik?
louiseandersen85 skriver: sød hjemmeside. oplever a der er billeder lidt forskellige steder, alt efter hvor man trykker hen. Måske samle dem lidt, så det er nemmere at få sig et overblik?
Mange tak..... gør straks noget ved det i morgen !!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128