Jeg er klar til en mere!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.463 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hejsa...

Jeg sidder her med de vildeste sommerfugle i maven!!!

Jeg har en dreng der liiiige er fyldt 1 år. Jeg sidder her og er bare helt sikker på jeg vil have en til ... og gerne i 2012. Hvis der er nu er gevinst inden nytår så er vores dreng 2 år når han bliver storebror. Er det synd for ham? Eller? Jeg ved ikke om min kæreste er helt enig... men har tænkt mig at tage snakken med ham... Hvis han vil vente... så vil jeg ikke presse ham... for vi skal ville det begge to. Og jeg vil ikke have barn nummer 2 for hver en pris.

SKRUKKE tanker fra mig... (som ikke tør stå frem)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

Laura.

Anonym skriver:

Hejsa...

Jeg har en dreng der liiiige er fyldt 1 år. Jeg sidder her og er bare helt sikker på jeg vil have en til ... og gerne i 2012. Hvis der er nu er gevinst inden nytår så er vores dreng 2 år når han bliver storebror. Er det synd for ham? Eller? Jeg ved ikke om min kæreste er helt enig... men har tænkt mig at tage snakken med ham... Hvis han vil vente... så vil jeg ikke presse ham... for vi skal ville det begge to. Og jeg vil ikke have barn nummer 2 for hver en pris.

Om det er synd ? Nææ.. det synes jeg ikke det er.. Det er da meget hyggeligt som søskende, at der ikke er alt for mange år imellem dem. - synes jeg ihverfald..

Anmeld

13. oktober 2011

SjeBets

der er 2 år mellem min bror og jeg, jeg synes det er passende , fordi så har den store alligevel 2 år med mor og far før den næste kommer , og en 2 årig kan noget mere og forstå noget mere end en på 12 mdr. 

Min egne er der 4 år imellem, det fungere for mine, men vil nok ikke fungere i alle børnflokke .. så at sige 

Anmeld

13. oktober 2011

4xGreve

nej det er ikke synd... mener det kommer an på havd man som forældre har overskud til...

Mellem min lillebror og jeg selv er der 1år 5 måneder og 6 dage og hold da op hvor har vi haft meget glæde af hinanden og har det stadig... men igen så har jeg en storsøster der er 7 år ældre end mig og en storbror der er 5 år ældre end jeg selv og vi har alle rigtig meget glæde af hinanden både dengang men også nu...

Jeg selv har ikke været parat til at få flere børn før nu Daniella fyldte 3 år i maj og jeg er sat til at føde lillebror d. 17.2.2012 så der bliver godt og vel 3½-4år imellem dem og det kan man så også stille spørgsmåls tegn ved men jeg tror det kommer mest an på forældrene og hvornår de er klar...!

Anmeld

13. oktober 2011

Nitz - <3 David

Der er 13 mdr mellem mig og min bror.. mine forældre har fortalt at da de kom hjem fra sygehuset med min bror, ville jeg ikke have noget med ham at gøre.. Og jeg sgu også ha "gemt" ham under hans dyne.. For så var han jo forsvundet.. Men vi havde rigtig meget glæde af hinanden da han blev større.. Jeg var jo så lille at jeg ikke forstod hvorfor der sgu komme en bror til mig..
men jeg tror de fleste børn er stolte over at blive storebror/søster
Så det er da forsøget værd, hvis manden er med på den

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

Ja... jeg er bare så bange for at vores søn vil blive for ked af det/jaloux? Men jeg kan bare mærke at det er det rigtige...? Kan bare slet ikke slå tanken ud af hovede... ELSKER min søn og vil ham kun alt det bedste...

Anmeld

13. oktober 2011

Mor Til Oktober Børn

Anonym skriver:

Hejsa...

Uuuh kender det !! .. Min kæreste og jeg har en datter der i tirsdags fyldte 1 år og jeg er så skruk .. Jeg vil ha en baby til og vi har da oss snakket lidt om hvis nu det skete at jeg blev gravid så skulle vi oss ha den , men da vi begge er studerende, så er vi oss lidt i tvivl  men for saaaatan .. Jeg er så skruk !! Alle får børn lige for tiden !!

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

MillesMor111010 skriver:

Uuuh kender det !! .. Min kæreste og jeg har en datter der i tirsdags fyldte 1 år og jeg er så skruk .. Jeg vil ha en baby til og vi har da oss snakket lidt om hvis nu det skete at jeg blev gravid så skulle vi oss ha den , men da vi begge er studerende, så er vi oss lidt i tvivl  men for saaaatan .. Jeg er så skruk !! Alle får børn lige for tiden !!

JA og min kæreste er stud. Jeg er udd. Vi bor i en lille 2 værelses. Jeg har en GIGA gæld  MEN min søn mangler ikke noget! Men alligevel ... så vil jeg gerne have et barn til.

Anmeld

13. oktober 2011

BinaMor

bare husk. (jeg har selv 2 og er overlykkelig for det)

at nr. 2 baby er ikke som nr. 1. den lyserøde tid blir mere kaotisk pga du har en lille bebs i forvejen.

men igen.  det er vidunderligt med 2 tæt ved hinanden

bare også motherfuckerrøvhårdt

Anmeld

13. oktober 2011

Mor Til Oktober Børn

Anonym skriver:

JA og min kæreste er stud. Jeg er udd. Vi bor i en lille 2 værelses. Jeg har en GIGA gæld  MEN min søn mangler ikke noget! Men alligevel ... så vil jeg gerne have et barn til.

Vi bor oss kun i en 2. værelses ..  Vores datter mangler heller ikk noget selvom vi begge er stud. Kender til dine frustrationer .. Man skal bare nyde at man har sit ene dejlige barn Er oss lidt bange for hvordan Mille ville reagere hvis vi fik en til nu .. Bare hvis jeg sidder med en lille baby slår hun den, så hun er rigtig meget jaloux .. Men det kunne måske gøre det bedre .. Ja, jeg ved det ikk  Men vil oss gerne ha en til  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.