nyt herfra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

mortilflere skriver:

Både jm og læge mener jeg er langt længere henne

Grunden til vi ik ved helt hvornår er at jeg kun har vidst jeg var gravid i 5 uger

Ah, derfor. Nej hvor spændende. Hvordan gør de så? Nu nåede du vel hverken NF eller MD, men laver de så vækstscanninger i stedet? 

Ej hvor er det spændende! Mon du har skrevet om det herinde før, synes jeg mindes noget... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

mortilflere

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ah, derfor. Nej hvor spændende. Hvordan gør de så? Nu nåede du vel hverken NF eller MD, men laver de så vækstscanninger i stedet? 

Ej hvor er det spændende! Mon du har skrevet om det herinde før, synes jeg mindes noget... 

Ja vægst scanninger hver 3 uge pt , senere nok mere

ja har skrevet om det

Anmeld

13. oktober 2011

mortilflere

henh01 skriver:

Okay

Jeg tør bare ikke helt blive gravid hvis ikke det kan lade sig gøre..

Du skulle be om en samtale på syghuset , med den jm du fødte med

Anmeld

13. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

mortilflere skriver:

Ja vægst scanninger hver 3 uge pt , senere nok mere

ja har skrevet om det

Ih hvor dejligt.  Det er sørme smart med vækstkurve. Så kan de jo også se om alt er fint med bebs. Vi er ikke sat så langt fra hinanden så. Er sat til 30/11. 

Anmeld

13. oktober 2011

mortilflere

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ih hvor dejligt.  Det er sørme smart med vækstkurve. Så kan de jo også se om alt er fint med bebs. Vi er ikke sat så langt fra hinanden så. Er sat til 30/11. 

ja , sjovt 

vi venter en dreng 

Anmeld

13. oktober 2011

henh01

mortilflere skriver:

Du skulle be om en samtale på syghuset , med den jm du fødte med

Kan jeg godt det et år efter? Ved ikke om hun stadig er på barsel  - men der var 3 hold JM, 2 stud. 3 børnelæger, 2 narkose læger, 1 sygeplejerske og en sosuass..

Anmeld

13. oktober 2011

mortilflere

henh01 skriver:

Hold da op.. Havde du så brok eller var det graviditeten?? Det er så vildt at nogen slet ikke lægger mærker til en graviditet - ligesom de der pludselig går i fødsel uden at vide en disse..
Godt du fandt ud af det inden så du lige kan nå at vænne dig til tanken.

ingen brok , kun baby

Jeg har været i overgangs alderen i 6 år , og brugte beskyttelse da jeg ikke ville ha flere børn pga nr 4 er handicappet...

Men der må være en mening med ham her 

Anmeld

13. oktober 2011

mortilflere

henh01 skriver:

Kan jeg godt det et år efter? Ved ikke om hun stadig er på barsel  - men der var 3 hold JM, 2 stud. 3 børnelæger, 2 narkose læger, 1 sygeplejerske og en sosuass..

Det kan du flere år efter , bed din læge om hjælp til det , det må ikke hæmme dig i det

Anmeld

13. oktober 2011

henh01

mortilflere skriver:

ingen brok , kun baby

Jeg har været i overgangs alderen i 6 år , og brugte beskyttelse da jeg ikke ville ha flere børn pga nr 4 er handicappet...

Men der må være en mening med ham her 

ja der er en mening med alting.. Men ja det må være hårdt med så mange børn hvoraf den ene kræver ekstra. Men hvor der er vilje er der vej

Held og lykke med det hele.

Anmeld

13. oktober 2011

mortilflere

henh01 skriver:

ja der er en mening med alting.. Men ja det må være hårdt med så mange børn hvoraf den ene kræver ekstra. Men hvor der er vilje er der vej

Held og lykke med det hele.

Vi løser det manden arbejder bbare mellem 16 til 18 timer i døgnet LOL 

Og Alberte sover ikke igennem , men ok om du er oppe til 1 eller 2

Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.