Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stadig nok termin den 17/12 , ny termin scanning om 3 uger , væggt på babydrenggen 2100 g , han må ik komme over 4400 g , morens vægt er faldet 1 kg LÆKKERT , Skal holde mig fra frugt da det er det der for mit blodsukker til at flippe ud ...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mortilflere skriver: Stadig nok termin den 17/12 , ny termin scanning om 3 uger , væggt på babydrenggen 2100 g , han må ik komme over 4400 g , morens vægt er faldet 1 kg LÆKKERT , Skal holde mig fra frugt da det er det der for mit blodsukker til at flippe ud ...
Nu jeg nysgerrig. Hvorfor kender du ikke med sikkerhed terminen?
Både jm og læge mener jeg er langt længere henne
Grunden til vi ik ved helt hvornår er at jeg kun har vidst jeg var gravid i 5 uger
Hejsa.
Må man spørge hvorfor han ikke må komme over de 4400 g? spørger fordi jeg selv har fået 2 børn på over 4 kg og begge gange har der været komplikationer ved fødslen - senest blev han taget med cup ig var nær endt i AK () hvis/når jeg bliver gravid igen ville jeg gerne have en PK medmindre man kunne få vækstscanninger gennem det sidste trimester og så evt kunne sættes igang inden barnet kommer over de 4 kg i håb om at føde naturligt uden komplikationer
mortilflere skriver: Både jm og læge mener jeg er langt længere henne Grunden til vi ik ved helt hvornår er at jeg kun har vidst jeg var gravid i 5 uger
EJ hvordan har du kun kunne vide det i 5 uger?? Så har du været en 4-5 mdr henne da du fandt ud af det? Sikke et chok det alligevel må være.
henh01 skriver: EJ hvordan har du kun kunne vide det i 5 uger?? Så har du været en 4-5 mdr henne da du fandt ud af det? Sikke et chok det alligevel må være.
Stort chok , gik til lægen med brok
henh01 skriver: Hejsa. Må man spørge hvorfor han ikke må komme over de 4400 g? spørger fordi jeg selv har fået 2 børn på over 4 kg og begge gange har der været komplikationer ved fødslen - senest blev han taget med cup ig var nær endt i AK () hvis/når jeg bliver gravid igen ville jeg gerne have en PK medmindre man kunne få vækstscanninger gennem det sidste trimester og så evt kunne sættes igang inden barnet kommer over de 4 kg i håb om at føde naturligt uden komplikationer
KUN fordi jeg har gravidets sukker syge
Snak din sitasion godt igennem med en jm eller læge så du ikke går og bekymre dig , dette er kun pga min sukkersyge , at jeg ik må
mortilflere skriver: Stort chok , gik til lægen med brok
Hold da op.. Havde du så brok eller var det graviditeten?? Det er så vildt at nogen slet ikke lægger mærker til en graviditet - ligesom de der pludselig går i fødsel uden at vide en disse.. Godt du fandt ud af det inden så du lige kan nå at vænne dig til tanken.
mortilflere skriver: KUN fordi jeg har gravidets sukker syge Snak din sitasion godt igennem med en jm eller læge så du ikke går og bekymre dig , dette er kun pga min sukkersyge , at jeg ik må
Okay
Jeg tør bare ikke helt blive gravid hvis ikke det kan lade sig gøre..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128