Natdragter købes - str. 50-56 til piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
14. oktober 2011

Highlander

Mulleunge skriver:

Hejsa (; jeg har en heldragt som er super fin fra Holly's i strl. 56 den kan du få billligt, har ikke brugt den, kun vasket den ..
og her ryger vi ikke
Har desuden en masse nye smallstuff body'er som jeg sælger billigt i strl 62 + 68 tag et kig.

Tak, men tror jeg venter med at købe i str.62 - 68  Og den ande ni 56 er super fin, men ville gerne se om jeg kunne finde nogle billige natdragter herinde, som ikke behøver være mærkevarer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

Highlander

6800 skriver:

kom med et bud

Nu var manden hurtig igår og købte 3 i str. 50 da jeg sagde vi manglede, så tror jeg hopper over, og køber et par i str.56. Men tak for hjælpen

Anmeld

14. oktober 2011

Alexander&Lærke

Her er billeder af dem jeg har, som du ser er 2 af dem uden fødder, men er har vi bare brugt et par sokker, og den ene af de hvide er i velour, derfor dejlig varm passer jo godt her til vinter. Jeg vil bare af med dem skal ikke have flere børn, så derfor kan du få dem alle 5 for 60 kr ink porto. det eneste slidt der er på dem er fra vask af... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. oktober 2011

Highlander

Mette&Alexander skriver:

Her er billeder af dem jeg har, som du ser er 2 af dem uden fødder, men er har vi bare brugt et par sokker, og den ene af de hvide er i velour, derfor dejlig varm passer jo godt her til vinter. Jeg vil bare af med dem skal ikke have flere børn, så derfor kan du få dem alle 5 for 60 kr ink porto. det eneste slidt der er på dem er fra vask af... 

Og var de sr. 56 alle sammen  ?

Anmeld

14. oktober 2011

Alexander&Lærke

Highlander skriver:

Og var de sr. 56 alle sammen  ?

jep 56 allesammen. 

Anmeld

14. oktober 2011

CS

Highlander skriver:

Tak, du må gerne sende på en mail evt. hybjerg@yahoo.dk

Det gør jeg i starten af næste uge

Anmeld

14. oktober 2011

Albsil

Jeg har fire name it til salg herinde der er rigtig pæne. Alle str 56. Hvis du klikker på mit navn burde du kunne se mine annoncer. De er i nogle rigtig lækre pige farver:-)

Anmeld

16. oktober 2011

Brams

Highlander skriver:

Okay, så springer jeg over i denne omgang, men tak

Bare i orden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.