Tutter skriver:
1000 tak 
Ja, det er 2 forsøg, dog med en lille ufrivillig pause, da min mens jo ikke har været der siden august..
Wow - det var mange penge, men ja man må bare "lukke" øjnene og betale 
Håber også jeg må fortsætte med Pergotime, ellers tager jeg det med også..
Hvordan går det med dig?
Jeg har ikke været så meget her på hjemmesiden et stykke tid. Indrømmet synes jeg det er for hårdt for der bliver jo naturligt nok snakket meget om babyer og børn. Og når ens eget projekt ikke kører, ja så kan det godt være ret sorgfuldt.
Er ked af at læse at din mens har ladet vente på sig. Jeg har selv en meget uregelmæssig cyklus, og det er nærmest kun blevet værre efter hormonbehandlingerne. Jeg har været gennem 6 IUI og er nu henvist til IVF. Skal til samtale i starten af november. Jeg frygter at skulle igennem IVF, men samtidig bliver det også rart fordi mine æg så kan blive "kigget på". Nu har jeg herinde læst om nogen der bliver overstimuleret til IVF ved at tage meget lavere dosis end det jeg har fået ved IUI blot for at kunne "lave" en enkelt ægblære, så det bekymrer mig også. Men jeg må tage et skridt ad gangen og bare håbe på det bedste. Da jeg i juli 2010 gik til min læge for at starte forløbet op havde jeg ingen ide om at der ville gå så lang tid. Lidt naivt havde jeg regnet med at blive gravid inden for de første 3 forsøg.
Kigger jeg frem ser jeg stadig mig selv med et eller to børn, så jeg har stadig håbet og drømmen. Og giver ikke sådan op! Jeg er også så småt ved at kigge på adoptionsmuligheder.
Anmeld