Update fra CFC idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.098 visninger
13 svar
0 synes godt om
13. oktober 2011

Becks

Jeg fik en tid til idag kl 11:45 på CFC, da min mens er ret forsinket igen.. Regnede faktisk bare med, at de lige skulle scanne mig og sige at jeg bare skulle starte Provera behandling i 10 dage!

Jeg var optimistisk, fordi jeg har haft menssmerter/stor ømhed agtigt et eller andet hele dagen igår og idag, så tænkte den nok var på vej, men nej! - Det er cyster jeg har endnu engang.. Denne gang 3 store på venstre æggestok, det er dem der forhindre min mens i at komme.. De har en diameter på op til 5 cm.. Til at starte med, ville de sætte mig på en p-pille kur, dette så jeg vist ikke videre begejstret ud for, så han sagde at jeg kunne prøve Provera behandlingen, nu da jeg alligevel har piller herhjemme. I 90 % af tilfældene, forsvinder cysterne efter 10 dage på Provera, så jeg er SELVFØLGELIG ikke én af de sidste 10 %

Han snakkede også noget om noget Gonal-F, da det kan være Pergotime, som jeg fik sidste gang, der har givet mig cyster..

Men planen er nu, at jeg bare skal ringe til dem når jeg har fået min mens, og så er jeg forhåbentlig igang igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

Nessie

Iiih altså. Håber da at det hjælper, så din mens (endelig) kommer og du kan komme i gang igen.

Og selvfølgelig er du blandt de 90%, hvor cysterne forsvinder

Anmeld

13. oktober 2011

Becks

Nessie skriver:

Iiih altså. Håber da at det hjælper, så din mens (endelig) kommer og du kan komme i gang igen.

Og selvfølgelig er du blandt de 90%, hvor cysterne forsvinder

Ja ikk  Og tak

Men uha hvor er Gonal-F dyrt, ihvertfald imod Pergotime som jeg fik sidst og kun betalte 85,- for

Anmeld

13. oktober 2011

Mira0911

Tutter skriver:

Jeg fik en tid til idag kl 11:45 på CFC, da min mens er ret forsinket igen.. Regnede faktisk bare med, at de lige skulle scanne mig og sige at jeg bare skulle starte Provera behandling i 10 dage!

Jeg var optimistisk, fordi jeg har haft menssmerter/stor ømhed agtigt et eller andet hele dagen igår og idag, så tænkte den nok var på vej, men nej! - Det er cyster jeg har endnu engang.. Denne gang 3 store på venstre æggestok, det er dem der forhindre min mens i at komme.. De har en diameter på op til 5 cm.. Til at starte med, ville de sætte mig på en p-pille kur, dette så jeg vist ikke videre begejstret ud for, så han sagde at jeg kunne prøve Provera behandlingen, nu da jeg alligevel har piller herhjemme. I 90 % af tilfældene, forsvinder cysterne efter 10 dage på Provera, så jeg er SELVFØLGELIG ikke én af de sidste 10 %

Han snakkede også noget om noget Gonal-F, da det kan være Pergotime, som jeg fik sidste gang, der har givet mig cyster..

Men planen er nu, at jeg bare skal ringe til dem når jeg har fået min mens, og så er jeg forhåbentlig igang igen

Ih den mens der... Håber du snart får den, så du kan komme igang igen... 

Anmeld

13. oktober 2011

Nessie

Tutter skriver:

Ja ikk  Og tak

Men uha hvor er Gonal-F dyrt, ihvertfald imod Pergotime som jeg fik sidst og kun betalte 85,- for

Hold da op, ja så er der da godt nok en prisforskel

Fik aldrig pergotime, kun Gonal-F, og det var da pææænt dyrt.

Anmeld

13. oktober 2011

Becks

Mira0911 skriver:

Ih den mens der... Håber du snart får den, så du kan komme igang igen... 

Tak søde...

Ja håber jeg også, og at cysterne forsvinder

Anmeld

13. oktober 2011

Becks

Nessie skriver:

Hold da op, ja så er der da godt nok en prisforskel

Fik aldrig pergotime, kun Gonal-F, og det var da pææænt dyrt.

Ja en meeeeget stor prisforskel

Men det går nok, ville betale mit hjerte ud for mit lille kærlighedsprojekt

Anmeld

21. oktober 2011

sus73

Håber for dig at du snart er i gang igen - er det andet forsøg?

Ja Gonal-F er vildt dyrt, i de sidste 2 IUI brugte jeg for knap 15.000 kr udelukkende på Gonal-F. Men man lukker bare øjnene og betaler - hvad skulle man næsten ellers?!? Jeg håber dog du kan fortsætte med enten Pergotime eller Tamoxifen, det er både billigere og nemmere at have med at gøre.

Anmeld

22. oktober 2011

CamillaSoefelt

Tutter skriver:

En masse herfra - faktisk alle dem jeg har

Anmeld

22. oktober 2011

Happiness

Alt hvad jeg kan smukke!

Med dit gode humør den sidste tid, skal det nok gå Og self. er du ikke en af de 10%! De skal nok forsvinde, så din mens kan komme, og så hepper vi på dit kærlighedsprojekt!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.