Jeg fik en tid til idag kl 11:45 på CFC, da min mens er ret forsinket igen.. Regnede faktisk bare med, at de lige skulle scanne mig og sige at jeg bare skulle starte Provera behandling i 10 dage!
Jeg var optimistisk, fordi jeg har haft menssmerter/stor ømhed agtigt et eller andet hele dagen igår og idag, så tænkte den nok var på vej, men nej! - Det er cyster jeg har endnu engang.. Denne gang 3 store på venstre æggestok, det er dem der forhindre min mens i at komme.. De har en diameter på op til 5 cm.. Til at starte med, ville de sætte mig på en p-pille kur, dette så jeg vist ikke videre begejstret ud for, så han sagde at jeg kunne prøve Provera behandlingen, nu da jeg alligevel har piller herhjemme. I 90 % af tilfældene, forsvinder cysterne efter 10 dage på Provera, så jeg er SELVFØLGELIG ikke én af de sidste 10 % 
Han snakkede også noget om noget Gonal-F, da det kan være Pergotime, som jeg fik sidste gang, der har givet mig cyster..
Men planen er nu, at jeg bare skal ringe til dem når jeg har fået min mens, og så er jeg forhåbentlig igang igen 
Anmeld