Hvad søren skal hun gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2011

1000Ben

Puslingen skriver:

MÅ jeg have lov at skrive til dig med lidt spørgsmål, da du lyder til at sidde med noget erfaring jeg måske kunne have gavn af, da din søn er ældre end min?

Ja selvfølgelig må du da det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

kirsti

Puslingen skriver:

MÅ jeg have lov at skrive til dig med lidt spørgsmål, da du lyder til at sidde med noget erfaring jeg måske kunne have gavn af, da din søn er ældre end min?

ja selvfølgelig (:

Anmeld

14. oktober 2011

1000Ben

kirsti skriver:

ja det er hårdt men man lærer at få det ind i hverdagen. For os var det mere omverdens forståelse der manglede.

F.eks tog vi altid hjem fra familie ting så han kunne komme i seng til normal tid og det var der sjældent den store forståelse for. Han så jo ikke træt ud og han hyggede sig gevaldigt men det var jo så heller ikke dem der stod med ham om natten når han var ulykkelig fordi han var blevet overstimuleret.

Hun kan evt prøve at lave en tryg situation derhjemme. Det kan være en måde de sidder med f.eks tæppe, en bamse med musik i han bliver tryg ved et eller andet og så kopiere siyuationen når de er ude. Jeg ved ikke om det hjælper for som sagt så kom Noahs reaktioner altid efterfølgende.

Et andet råd er i starten kun at tage nogen steder når han er helt udhvilet så det at han er træt ikke er en faktor

Ihh det var nogle gode råd, mange tak- det vil jeg faktisk ringe og fortælle hende med det samme. 

Baby.dk er det bedste sted i verden, he he

Mange mange tak 

Knus 

1000Ben 

Anmeld

14. oktober 2011

1000Ben

Puslingen skriver:

Hov troede du havde skrevet det til mig, heh e... sorry sorry 

Det kører rigtig godt for mig, i sidste uge skrev jeg til en anonym herinde om at jeg syntes hun var meget ung, til trods for at hun ikke havde oplyst sin alder, hmm... Alderen havde jeg fundet ved at klikke på en af dem som havde svaret og så var jeg da overbevist om at det pludselig var TS... hmm... 

Jeg har vidst lidt ammehjerne he he h

Knus 

1000Ben 

Anmeld

14. oktober 2011

kirsti

1000Ben skriver:

Det kører rigtig godt for mig, i sidste uge skrev jeg til en anonym herinde om at jeg syntes hun var meget ung, til trods for at hun ikke havde oplyst sin alder, hmm... Alderen havde jeg fundet ved at klikke på en af dem som havde svaret og så var jeg da overbevist om at det pludselig var TS... hmm... 

Knus 

1000Ben 

LOL ja det er hvad der kan ske. Det går ind imellem lidt hurtigt i vendingen

Anmeld

14. oktober 2011

2721

1000Ben skriver:

Knus 

1000Ben 

Hehe ja jeg syres bare du var høflig
Hehe det kender jeg godt. Jeg kom min beskidte kop i køleskabet om mælken i opvaskemaskinen i går. Startede den heldigvis ikke
Håber ikke TS blev fornærmet

Anmeld

14. oktober 2011

2721

1000Ben skriver:

Ihh det var nogle gode råd, mange tak- det vil jeg faktisk ringe og fortælle hende med det samme. 

Baby.dk er det bedste sted i verden, he he

Mange mange tak 

Knus 

1000Ben 

Det er faktisk en rigtig god ide. Charlie har en nusseklud somhan bruger meget når vi er ude. Den er hans et og alt.sørg for den til at starte dufter godt af mor og hjemme i det hele taget.

Anmeld

14. oktober 2011

morethanperfect

1000Ben skriver:

Hej tøser, 

Har lige brug for Jeres hjælp. Jeg havde idag besøg af en af pigerne fra min mødregruppe (vi er blevet ret gode venner) Hendes lille søn er 3,5 måneder og mor har utroligt store problemer med ham hver gang de forlader hans trygge rammer hjemme. Han er bare SÅ  ked af det lige meget hvor de tager hen, men hjemme er han en glad og tilfreds dreng. Hun nåede at være hos mig i 30 minutter før hun tog hjem med ham. Stakkels lille dreng. Jeg har sagt til hende at jeg synes hun skal søge læge, da det da ikke er normalt vel ?

Hjemme hos hende har hun en masse kanariefugle, finker osv som synger og pipper konstant. Det er jo lyde han har hørt lige fra han var inde i hendes mave - kan det være lyden af disse fugle som så pludselig ikke er der, når de er ude, som gør at han ikke kan håndtere nye steder? 

Jeg synes det er så synd for ham, for han er virkelig en dejlig lille dreng som bliver helt helt helt ulykkelig når han ikke er hjemme. 

Er der nogle herinde som har oplevet noget lign. ?

Grundet job er hun nødt til at afslutte sin barsel allerede efter 10 mdr, og det bliver da helt katastrofalt (staves) hvis han er så utryg ved ikke at være hjemme.

Please hjælp mig tøser, med at hjælpe hende, så hun kan hjælpe sin lille dreng. 

På forhånd 1000 tak.

Knus 

1000Ben 

Sådan var Oscar også da han var lille .. HAn blev helt hysterisk når vi tog nogle steder ! Så vi var næsten altid hjemme :/

Det er blevet MEGET bedre med tiden , heldigvis ! 

Håber ikke det varer længe for din veninde 

Anmeld

14. oktober 2011

1000Ben

Puslingen skriver:

Hehe ja jeg syres bare du var høflig
Hehe det kender jeg godt. Jeg kom min beskidte kop i køleskabet om mælken i opvaskemaskinen i går. Startede den heldigvis ikke
Håber ikke TS blev fornærmet

Nej nej, he he der var ingen problemer. Nå, men jeg er da glad for at høre at jeg ikke er den eneste der kan blive lidt forvirret, he he...

Fik i hvert fald et godt grin ud af det 

Knus 

1000Ben 

Anmeld

14. oktober 2011

1000Ben

Puslingen skriver:

Det er faktisk en rigtig god ide. Charlie har en nusseklud somhan bruger meget når vi er ude. Den er hans et og alt.sørg for den til at starte dufter godt af mor og hjemme i det hele taget.

Sådan én har hun og han er ekstra glad for den når de er ude. 

Ihh hvor må det være ubehageligt for sådan en lille fyr at være så utryg, det fortjener de altså slet ikke i den alder. (eller nogle andre aldre for den sags skyld,he he)

Tak for dine gode råd, du sparer måske en lille dreng en masse unødvendige tårer. 

Dagens gode gerning 

Knus 

1000Ben 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.