Hej tøser,
Har lige brug for Jeres hjælp. Jeg havde idag besøg af en af pigerne fra min mødregruppe (vi er blevet ret gode venner) Hendes lille søn er 3,5 måneder og mor har utroligt store problemer med ham hver gang de forlader hans trygge rammer hjemme. Han er bare SÅ ked af det lige meget hvor de tager hen, men hjemme er han en glad og tilfreds dreng. Hun nåede at være hos mig i 30 minutter før hun tog hjem med ham. Stakkels lille dreng. Jeg har sagt til hende at jeg synes hun skal søge læge, da det da ikke er normalt vel ?
Hjemme hos hende har hun en masse kanariefugle, finker osv som synger og pipper konstant. Det er jo lyde han har hørt lige fra han var inde i hendes mave - kan det være lyden af disse fugle som så pludselig ikke er der, når de er ude, som gør at han ikke kan håndtere nye steder?
Jeg synes det er så synd for ham, for han er virkelig en dejlig lille dreng som bliver helt helt helt ulykkelig når han ikke er hjemme.
Er der nogle herinde som har oplevet noget lign. ?
Grundet job er hun nødt til at afslutte sin barsel allerede efter 10 mdr, og det bliver da helt katastrofalt (staves) hvis han er så utryg ved ikke at være hjemme.
Please hjælp mig tøser, med at hjælpe hende, så hun kan hjælpe sin lille dreng.
På forhånd 1000 tak.
Knus
1000Ben 

Anmeld