Ihhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

721 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. oktober 2011

Anonym trådstarter

Nu har jeg testet siden d 9 og den er stadig negativ , min mens kom sidste månede d 11 , og den er stadig ikk kommet endnu , så frustrerende synes jeg ..

Jeg vil bare så geren enten have en positiv test eller mit lort så vi kan komme videre ..
Jeg har den sidste uge haft kvalme og mens smerter on off , men der sker bare ikk det der ligner ..

jeg har testet med test fra brugsen , og med high sensetiv .. Og de er alle negative. .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

stm2812

hmm, prøv at vente nogle dage, en uge måske, og er det stadig ikke kommet så test igen.

krydser fingre for at den er positiv

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

stm2812 skriver:

hmm, prøv at vente nogle dage, en uge måske, og er det stadig ikke kommet så test igen.

krydser fingre for at den er positiv

JAaa vil prøve igen på lørdag .. ind imellem har mens nemlig faldet d 15 . så jeg håber den er positiv der ..

Jeg håbede bare jeg kunne teste før tid , men det kan jeg nok ikk hvis der altså er noget ..

Anmeld

13. oktober 2011

stm2812

Anonym skriver:

JAaa vil prøve igen på lørdag .. ind imellem har mens nemlig faldet d 15 . så jeg håber den er positiv der ..

Jeg håbede bare jeg kunne teste før tid , men det kan jeg nok ikk hvis der altså er noget ..

Jeg døjede i hvert fald meget med menstruationslignende smerter, hovedpine og ømme bryster inden min menstruation skulle komme.

Krydser alt der kan krydes ;D

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

stm2812 skriver:

Jeg døjede i hvert fald meget med menstruationslignende smerter, hovedpine og ømme bryster inden min menstruation skulle komme.

Krydser alt der kan krydes ;D

HÅber virkelig på det bedste
Og tusind tak .

Det gjorder jeg os sidst , synes dog ikke jeg har ømme bryster men mener jeg heller ikke jeg havde sådan rigtig sidst før efter nogen dage .

Jeg har især de der mens smerter når jeg slapper af .

Anmeld

14. oktober 2011

stm2812

Anonym skriver:

HÅber virkelig på det bedste
Og tusind tak .

Det gjorder jeg os sidst , synes dog ikke jeg har ømme bryster men mener jeg heller ikke jeg havde sådan rigtig sidst før efter nogen dage .

Jeg har især de der mens smerter når jeg slapper af .

uhh det lyder i hvert fald spændende. du må lige skrive når du har taget testen igen så. Mens smerter, men udebleven virker til ofte at være et godt tegn... men man er selvfølgelig også bange for at håbe for meget på det.

Anmeld

14. oktober 2011

Anonym trådstarter

stm2812 skriver:

uhh det lyder i hvert fald spændende. du må lige skrive når du har taget testen igen så. Mens smerter, men udebleven virker til ofte at være et godt tegn... men man er selvfølgelig også bange for at håbe for meget på det.

Jeg har prøvede at tage 2 test idag , hvor de begge blev meget svag positiv inden for tiden ..

Så nu håber jeg bare den er endnu mere positiv imorgen ..

Og at mens ikk kommer ..

Anmeld

14. oktober 2011

stm2812

Anonym skriver:

Jeg har prøvede at tage 2 test idag , hvor de begge blev meget svag positiv inden for tiden ..

Så nu håber jeg bare den er endnu mere positiv imorgen ..

Og at mens ikk kommer ..

arj TILLYKKE !! Tviler stærkt på at din mens kommer i morgen når du i dag har haft to positive. Svagt positiv er vel bare fordi du ikke er så langt henne endnu og din krop ikke har udgivet så mange hormoner endnu. jeg testede i hvert fald også svagt positiv dengang med min pige...

men forstår godt du ikke vil glæde dig for tidligt. men tror nu sagtens du kan smide armene op i luften og råbe HURRA ;D I hvert fald stort tillykke herfra med din formentlig lille spire <3

Anmeld

14. oktober 2011

Anonym trådstarter

stm2812 skriver:

arj TILLYKKE !! Tviler stærkt på at din mens kommer i morgen når du i dag har haft to positive. Svagt positiv er vel bare fordi du ikke er så langt henne endnu og din krop ikke har udgivet så mange hormoner endnu. jeg testede i hvert fald også svagt positiv dengang med min pige...

men forstår godt du ikke vil glæde dig for tidligt. men tror nu sagtens du kan smide armene op i luften og råbe HURRA ;D I hvert fald stort tillykke herfra med din formentlig lille spire <3

Ih tusind tak
Har nu testet med 3 forskellige idag og alle siger positiv

Anmeld

14. oktober 2011

stm2812

Anonym skriver:

Ih tusind tak
Har nu testet med 3 forskellige idag og alle siger positiv

ej stort tillykke. der er vist ingen tvivl der Hvor bliver det bare godt for dig/jer Håber du får en dejlig graviditet. Nyd hvert øjeblik, det går simpelthen så hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.