Hvilken slags jern er godt hvis maven allerede driller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2011

K&S

baby84 skriver:

ok..tusind tak

Det var så lidt - og jeg blev også anbefalet at tage jernkapslen med appelsinjuice, for så optages jernen bedre i kroppen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

Balinus

SussieThyssen skriver:

ja..Kreuter Bluut, som er flydende og udelukkende udvundet af urter.

Jeg har selv en ekstrem sart mave og jeg har ingen bivirkninger ved det.
Du kan få det på apoteket eller Matas og gravide må gerne bruge det
Og så er det bare SÅ effektivt.

Kærligst
Sussie

Kreuter Bluut - er det eneste der virker!!!!!! Det ødelægger ikke maven, og så kan kroppen optage det hele...

(I Tysklan koster et det ½ af her hjemme....)

Anmeld

13. oktober 2011

SussieThyssen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ikke hvad jeg ved af.  Har taget ekstra folin meget længere end anbefalet og får det nu igennem min alm. vitaminpille. Så burde jeg ikke. Men hvis det bliver ved, så må lægen lave en decideret udredning af mit blod igen. 

Man kan godt få B12 mangel pludseligt af en eller anden mystisk grund.
Det er let at få tjekket hos lægen ved en blodprøve.

Anmeld

13. oktober 2011

SpunkenJo

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Guuud ja, magnesium skulle være SÅ godt!  Det er der da intet flovt i. Hehe 

If it works, it works

Anmeld

13. oktober 2011

SussieThyssen

Balinus skriver:

Kreuter Bluut - er det eneste der virker!!!!!! Det ødelægger ikke maven, og så kan kroppen optage det hele...

(I Tysklan koster et det ½ af her hjemme....)

LOL det tror jeg gerne

Det var min læge der anbefalede mig det, da min mave bare ikek kan klare jerntabs..og det har været et helt mirakel.

I øvrigt bruges det især til gamle mennesker og fx kræftpatienter, fordi det virker så effektivt og lynhurtigt.

Anmeld

13. oktober 2011

Isabella_mor

SussieThyssen skriver:

ja..Kreuter Bluut, som er flydende og udelukkende udvundet af urter.

Jeg har selv en ekstrem sart mave og jeg har ingen bivirkninger ved det.
Du kan få det på apoteket eller Matas og gravide må gerne bruge det
Og så er det bare SÅ effektivt.

Kærligst
Sussie

lige præcis jeg havde det samme... 

Anmeld

13. oktober 2011

mariesmavse92

Nu kan man jo ikke lige lade være med at læse med her, når man selv har problemer med det der jern...!!!

For 5 dage siden startede jeg på de der Ferroduretter, som jeg blev anbefalet at tage hver anden dag, da de er depottabletter og derfor optages langsomt i kroppen.. gud, jeg ville ønske, jeg aldrig var begyndt...

Dagen efter havde jeg kvalme HELE dagen + dagen efter, hvor de sølle tre mundfulde aftensmad, jeg kunne få mast ned, kom op igen. Men den 2. depottablet blev taget, for jeg vidste jo ikke, det var dem, der forårsagede det her mareridt! Følgende morgen kastede jeg op nærmest uafbrudt mellem kl 10 og 15-16, gud hvor er det hårdt, når man ikke har noget i maven, at kaste op alligevel. Jeg fik det bedre hen ad aftenen. Der havde jeg det så også fint, lige indtil i går morges, hvor det var samme smøre igen, gentagne opkastninger fra kl 9 til 13, hvor jeg faldt i søvn a bar udmattelse. Da jeg vågnede havde jeg den sindssygeste hovedpine. Der blev ikke taget den jerntablet, der skulle tages!! I dag kan jeg mærke (læs: se på afføring) at jernet er så godt som ude a kroppen, og jeg har det MEGET bedre, end jeg har haft de sidste 5 dage. Kan det være fordi, der simpelthen ikke er brug for jern endnu? Jeg er 14+2... og man bliver jo rådet så grusomt til at tage dem...? Har tænkt lidt på Kreuterblut nu hvor folk taler godt om det

Anmeld

13. oktober 2011

Benjamins'mor

baby84 skriver:

puha lyder ikke rart. Har aldrig selv døjet med maven før, så det er virkelig kommet bag på mig hvor ubehageligt det er og hvor meget det påvirker ens velbefindende..krydser for at min mave ikke bliver værre af jernen. Næsten ikke til at overskue tanken

Havde jeg heller ikke, og har heller ikke døjet med det efter jeg har født.

Havde egentligt ikke ondt i maven eller noget, men lægen sagde bare at det var mest sundt i hvertfald at ''lave'' hver anden dag. Og det kunne jeg bare ikke.

Har dog aldrig været den der har været MEGET på toilet.

Anmeld

13. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

SpunkenJo skriver:

If it works, it works

Hehe, lige præcis! 

Anmeld

13. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

SussieThyssen skriver:

Man kan godt få B12 mangel pludseligt af en eller anden mystisk grund.
Det er let at få tjekket hos lægen ved en blodprøve.

Ja, jeg beder dem nok tage en blodprøve i næste uge. Bare lige for en sikkerheds skyld. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.