Nu kan man jo ikke lige lade være med at læse med her, når man selv har problemer med det der jern...!!!
For 5 dage siden startede jeg på de der Ferroduretter, som jeg blev anbefalet at tage hver anden dag, da de er depottabletter og derfor optages langsomt i kroppen.. gud, jeg ville ønske, jeg aldrig var begyndt...
Dagen efter havde jeg kvalme HELE dagen + dagen efter, hvor de sølle tre mundfulde aftensmad, jeg kunne få mast ned, kom op igen. Men den 2. depottablet blev taget, for jeg vidste jo ikke, det var dem, der forårsagede det her mareridt! Følgende morgen kastede jeg op nærmest uafbrudt mellem kl 10 og 15-16, gud hvor er det hårdt, når man ikke har noget i maven, at kaste op alligevel. Jeg fik det bedre hen ad aftenen. Der havde jeg det så også fint, lige indtil i går morges, hvor det var samme smøre igen, gentagne opkastninger fra kl 9 til 13, hvor jeg faldt i søvn a bar udmattelse. Da jeg vågnede havde jeg den sindssygeste hovedpine. Der blev ikke taget den jerntablet, der skulle tages!! I dag kan jeg mærke (læs: se på afføring) at jernet er så godt som ude a kroppen, og jeg har det MEGET bedre, end jeg har haft de sidste 5 dage. Kan det være fordi, der simpelthen ikke er brug for jern endnu? Jeg er 14+2... og man bliver jo rådet så grusomt til at tage dem...? Har tænkt lidt på Kreuterblut nu hvor folk taler godt om det 
Anmeld