CelineAlexia skriver:
Ja det var rigtig surt men livet går heldigvis videre
..
OG glæder mig da på jeres vejne, kan godt forstå I vil vente lidt mht. til uddannelse og lejlighed
Det er jo en dejlig ting, men når man først har sat sig til at være skruk så er forbliver man det os, og det er ikke nemt 
ja, det gør det - ved hvad du snakker om.
Jeg blev faktisk gravid i april, men vi besluttede at det simpelthen var for tidligt for os og vi slet ikke var klar.
Det var en SINDSYGT hård beslutning, især da jeg viste at jeg gerne ville være ung mor og allerede der var vild med tanken om at blive forældre. Men jeg er ikke et sekundt itvivl om at beslutningen var den rigtige.
Jeg ved godt at man aldrig kan blive helt klar til at få børn, men i april boede vi hos svigerforældrene og havde ingen udsigt til lejlighed, min kæreste havde fået konstateret depression og angst og droppede ud af udd. jeg var igang med at afslutte men social- og sundheds assistent udd. og ville så gerne ville på sygeplejersken og vi havde ingen styr på økonomi, + at jeg på det tidspunkt kun var 19 år.. Så da jeg fandt ud af jeg var gravid gik min verden bare under.
Men ja, nu glæder jeg mig bare til at de bliver "vores tur" 
Sorry det lange indslag
hehe, men STORT tillykke til jer! 
Anmeld