5+2 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.059 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. oktober 2011

M&N

Min lille babyhule indtil videre <3 det går langsomt frem 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

Gaia

Fin mause det skal nok lige pludselig tage fart bare vent til efter de førsre tre måneder

Anmeld

13. oktober 2011

M&N

Gaia skriver:

Fin mause det skal nok lige pludselig tage fart bare vent til efter de førsre tre måneder

Du kan tro jeg glæder mig til det tager fart 

Men bulen har været der kort tid før jeg faktisk fandt ud af jeg var gravid men det kan jo kun gå fremad 

Anmeld

13. oktober 2011

Maemi

Stort tillykke med spiren 
Det er da en nydelig lille babyhule som er igang med at udvikle sig der  

Anmeld

13. oktober 2011

M&N

Maemi skriver:

Stort tillykke med spiren 
Det er da en nydelig lille babyhule som er igang med at udvikle sig der  

Åh tak  

Det synes jeg også, selvom den meeeeget gerne må blive større 

Anmeld

13. oktober 2011

Maemi

CelineAlexia skriver:

Åh tak  

Det synes jeg også, selvom den meeeeget gerne må blive større 

Velbekomme 

Åhh, det kan jeg virkelig godt forstille mig - tror også at når det engang bliver min tur, kan man slet ikke vente med at gå rundt og stritte med maven  

Anmeld

13. oktober 2011

M&N

Maemi skriver:

Velbekomme 

Åhh, det kan jeg virkelig godt forstille mig - tror også at når det engang bliver min tur, kan man slet ikke vente med at gå rundt og stritte med maven  

Åh ja, der kan jeg sagtens følge dig  ..

Har længe ønsket mig at blive gravid og da vi endelig besluttede os skete det i første forsøg.. Såååå heldig  så nu skal bebse bare vokse sig stor og stærk 

Anmeld

13. oktober 2011

Maemi

CelineAlexia skriver:

Åh ja, der kan jeg sagtens følge dig  ..

Har længe ønsket mig at blive gravid og da vi endelig besluttede os skete det i første forsøg.. Såååå heldig  så nu skal bebse bare vokse sig stor og stærk 

Stort tillykke!  Det er jo bare skønt at der sker så hurtigt! 
Ja, nu skal den bare lade sig vokse sig stor og stærk

Vi bare planer om at begynde på PB om 1-2 års tid, så passer det lidt bedre ind i vores planer Men jeg glæder mig også allerede nu, det gør vi kæreste også!

Er det jeres første bebs?  

Anmeld

13. oktober 2011

M&N

Maemi skriver:

Stort tillykke!  Det er jo bare skønt at der sker så hurtigt! 
Ja, nu skal den bare lade sig vokse sig stor og stærk

Vi bare planer om at begynde på PB om 1-2 års tid, så passer det lidt bedre ind i vores planer Men jeg glæder mig også allerede nu, det gør vi kæreste også!

Er det jeres første bebs?  

Ej hvor dejligt for jer  .. Held og lykke når I når dertil!!!

Jamen det er vores første baby forsøg, så ja det er første baby <3 Blev gravid i marts (slet ikke planlagt) og vi havde ENDELIG besluttet os for at beholde den selvom vi ikke var så langt i vores forhold. Så nogle dage efter og flere positive teste så fik jeg lyserødt udflåd og dagen efter blødte jeg så meget at jeg ikke kunne gå og bare stille mig til at tude  ... Så tog vi på skadestuen og det viste sig at jeg havde haft en graviditet uden for livmoderen (GUL) og den aborterede sig på  naturlig vis.. 

Anmeld

13. oktober 2011

Maemi

CelineAlexia skriver:

Ej hvor dejligt for jer  .. Held og lykke når I når dertil!!!

Jamen det er vores første baby forsøg, så ja det er første baby <3 Blev gravid i marts (slet ikke planlagt) og vi havde ENDELIG besluttet os for at beholde den selvom vi ikke var så langt i vores forhold. Så nogle dage efter og flere positive teste så fik jeg lyserødt udflåd og dagen efter blødte jeg så meget at jeg ikke kunne gå og bare stille mig til at tude  ... Så tog vi på skadestuen og det viste sig at jeg havde haft en graviditet uden for livmoderen (GUL) og den aborterede sig på  naturlig vis.. 

Ej, hvor forfærdeligt .. 
Så er det godt at i er på banen igen, det må være fantastisk

Og mange tak, jeg glæder mig også MEGET til at det bliver min tur.. Weee..  Nu skal jeg bare lige godt igang med uddannelsen og så er vi i fuldgang med at finde en lejlighed som passer os lidt bedre - og derefter så håber jeg på at kæresten også er klar  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.