Mit underliv bliver rykket fra hinanden o.O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

841 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. oktober 2011

Anonym trådstarter

Eller det føles sådan!! 

Damn it - det gør nas.

Sidder lige nu på min skole og ville lige lægge det ene ben op på skolen. Det kunne jeg sku knap nok  Det føles som om hele underlivet eksplodere 

Havde ÆL omkring den 7 og vi havde sex der også, og skal først have mens den 21., hvad fanden er det der gør så pisse ondt 

Åhh det er ikke til at holde ud 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

GønskE

Anonym skriver:

Eller det føles sådan!! 

Damn it - det gør nas.

Sidder lige nu på min skole og ville lige lægge det ene ben op på skolen. Det kunne jeg sku knap nok  Det føles som om hele underlivet eksplodere 

Havde ÆL omkring den 7 og vi havde sex der også, og skal først have mens den 21., hvad fanden er det der gør så pisse ondt 

Åhh det er ikke til at holde ud 

Jeg har spurgt om det samme.. Og fik et svar, og personen skrev, at det havde hun i starten af graviditeten, så det kan måske være det. Mit er næsten gået væk igen

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

GønskE skriver:

Jeg har spurgt om det samme.. Og fik et svar, og personen skrev, at det havde hun i starten af graviditeten, så det kan måske være det. Mit er næsten gået væk igen

Det håber jeg da - men er det ikke virkelig tidligt 

Anmeld

13. oktober 2011

Gaia

Lyder sku som ligamentssmerter så kunne noget godyt tyde på graviditet. Hvis ægget har sat sig fat, hvilket det gør efter en 4-7 dage, så kan livmoderen godt begynde alleredevat udvide sig. Jeg havde de smerter allerede i begyndelsen af uge 3, hvilket jo også ville være den uge du er i. Og jeg kunne teste 3+4 positiv. Dermed ikke sagt du også kan teste så tidligt. Kommer an på dit hcg niveau, hvor hurtigt det dannes. Men noget kunne i hvert fald tyde på at du er gravid jeg krydser fingre og glæder mig til en update om en lille uges tid

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

Gaia skriver:

Lyder sku som ligamentssmerter så kunne noget godyt tyde på graviditet. Hvis ægget har sat sig fat, hvilket det gør efter en 4-7 dage, så kan livmoderen godt begynde alleredevat udvide sig. Jeg havde de smerter allerede i begyndelsen af uge 3, hvilket jo også ville være den uge du er i. Og jeg kunne teste 3+4 positiv. Dermed ikke sagt du også kan teste så tidligt. Kommer an på dit hcg niveau, hvor hurtigt det dannes. Men noget kunne i hvert fald tyde på at du er gravid jeg krydser fingre og glæder mig til en update om en lille uges tid

Hold da op, så tidligt fik jeg det slet ikke med min datter

Men det kunne da være rigtig dejligt, håber ikke det bare smutter igen

Synes bare det er virkelig tidligt 

Anmeld

13. oktober 2011

Gaia

Anonym skriver:

Hold da op, så tidligt fik jeg det slet ikke med min datter

Men det kunne da være rigtig dejligt, håber ikke det bare smutter igen

Synes bare det er virkelig tidligt 

Ved min første graviditet havde jeg først ligamentsmerter omkring uge 10 stykker, men ved denne kom devaltså inden jeg overhovedet havde teste positivt, mest om natten når jeg vendte mig. Undrede mig godt nok over hvir jeg før havde følt de smerter, men tænkte af en eller anden mærkelige grund ikke graviditet selvom vi var igang med projekt baby. tsk tsk . Så åbenbart kan ligamentsmerter begynde mega tidligt anden gang..uh bare detbikke betyder tvillinger ... Skal til scanning imorgen og tro kun der er en. Har i hvert fald kun hørt en hjertelyd

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

Gaia skriver:

Ved min første graviditet havde jeg først ligamentsmerter omkring uge 10 stykker, men ved denne kom devaltså inden jeg overhovedet havde teste positivt, mest om natten når jeg vendte mig. Undrede mig godt nok over hvir jeg før havde følt de smerter, men tænkte af en eller anden mærkelige grund ikke graviditet selvom vi var igang med projekt baby. tsk tsk . Så åbenbart kan ligamentsmerter begynde mega tidligt anden gang..uh bare detbikke betyder tvillinger ... Skal til scanning imorgen og tro kun der er en. Har i hvert fald kun hørt en hjertelyd

Uhh hvor spændende Glæder mig til at læse en god update

Håber det er ligamentsmerter - det ville jeg nok kunne holde ud, når jeg bare ved at der så kommer en baby ud af det

Anmeld

13. oktober 2011

NNL

Jeg havde ligamentsmerter om aftenen da jeg var 3+4 - var HELT sikker på at det var menstruationen der var på vej, men om natten kom jeg til at tænke på at det var for tidligt, så om morgenen 3+5 testede jeg bragende positivt til min egen store overraskelse, da jeg troede det var meget intense mens-smerter

Så jeg krydser fingre for dig

Knus NNL der er 9+6 i dag

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

NNL skriver:

Jeg havde ligamentsmerter om aftenen da jeg var 3+4 - var HELT sikker på at det var menstruationen der var på vej, men om natten kom jeg til at tænke på at det var for tidligt, så om morgenen 3+5 testede jeg bragende positivt til min egen store overraskelse, da jeg troede det var meget intense mens-smerter

Så jeg krydser fingre for dig

Knus NNL der er 9+6 i dag

Okay dejligt

Jeg er kun 2+6 hvis det er - så det er aaaaalt for tidligt at teste

Anmeld

13. oktober 2011

NNL

Anonym skriver:

Okay dejligt

Jeg er kun 2+6 hvis det er - så det er aaaaalt for tidligt at teste

Ja det er det selvfølgelig, men jeg håber i hvert fald for dig at det er derfor du mærker noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.