Av av av :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

751 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hej Ladies. Jeg vågnede i morges med mange kramper i underlivet, helt vildt, kunne ikke engang sidde op eller trække maven ind /: - jeg har det stadig ondt selvom jeg bare sidder normalt.. Skal til lægen senere, ikke med det, men bliver nødt til lige at høre dem ad /: Jeg bløder ikke eller noget, og min ÆL stoppede i mandags, og vi prøver som sagt at få bebs - nogen der har prøvet eller måske ved hvad det kan være? /:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

Mor Til Oktober Børn

Anonym skriver:

Hej Ladies. Jeg vågnede i morges med mange kramper i underlivet, helt vildt, kunne ikke engang sidde op eller trække maven ind /: - jeg har det stadig ondt selvom jeg bare sidder normalt.. Skal til lægen senere, ikke med det, men bliver nødt til lige at høre dem ad /: Jeg bløder ikke eller noget, og min ÆL stoppede i mandags, og vi prøver som sagt at få bebs - nogen der har prøvet eller måske ved hvad det kan være? /:

Lyder meget som i starten a min graviditet .. For satan (undskyld sproget) det røv ondt ..  Fandt aldrig ud a hva det var, men det gjorde møg ondt og kan stadig få det ..

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

MillesMor111010 skriver:

Lyder meget som i starten a min graviditet .. For satan (undskyld sproget) det røv ondt ..  Fandt aldrig ud a hva det var, men det gjorde møg ondt og kan stadig få det ..

Er det rigtigt? Amen hvis det fordi jeg er gravid, så det smerten værd! Trods den er rigtig ond! håber, nu blev jeg lige vildt glad, troede det havde modsat virkning

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

Ikke andre erfaringer? I må med glæde skrive det samme i jeres verision

Anmeld

13. oktober 2011

Mor Til Oktober Børn

Anonym skriver:

Er det rigtigt? Amen hvis det fordi jeg er gravid, så det smerten værd! Trods den er rigtig ond! håber, nu blev jeg lige vildt glad, troede det havde modsat virkning

Krydser fingre for det  

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

MillesMor111010 skriver:

Krydser fingre for det  

Nu det gået lidt væk igen, kan kun mærke det lidt Og tak

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

Ingen?

Anmeld

13. oktober 2011

M&N

Anonym skriver:

Ingen?

Jeg havde ikke VOLDSOMME smerter men der var 1 dag eller 2, hvor jeg virkelig ikke kunne gøre noget eller spise, fordi det stak så meget i mit underliv - det var efter æl og det viste sig at jeg var  gravid   så 

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

CelineAlexia skriver:

Jeg havde ikke VOLDSOMME smerter men der var 1 dag eller 2, hvor jeg virkelig ikke kunne gøre noget eller spise, fordi det stak så meget i mit underliv - det var efter æl og det viste sig at jeg var  gravid   så 

Hvor er jeg glad for du siger det, håber har også kvalme - og stik i hver side nu

Anmeld

13. oktober 2011

**Ønskebabyen

Jeg fik en voldsom "krampe" i underlivet igår og det trak sådan lidt over i halebenet også avs..
Var på arbejde da det skete, men der var heldigvis ingen omkring mig. Det gjorde så ondt og havde bare lyst til at råbe "AV FOR H******..

Min første tanke var, gad vide om jeg kan være gravid og det er derfor den krampe kommer. Men jeg tvivler stadig..

Havde ÆL d. 7/10 og forventer mens omkring d. 21-23/10

Hvordan gik det ved lægen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.