er der altid skyggestreg på tester?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.160 visninger
14 svar
0 synes godt om
13. oktober 2011

Anonym trådstarter

Er der altid en skyggestreg på en test? - Jeg har nemlig to streger, men kan kun se den ene hvis jeg holder den oppe i sollyset. Og så kom den først efter 20 min. (Har dog haft erfaringer med at være gravid, selvom den først kom1,5 time senere osv)

Er jeg mon gravid eller er det bare en skyggestreg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

Mi

Når stregen kommer efter så lang tid, så kan du ikke regne med testen. Den skal komme indenfor de første få minutter.

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mi skriver:

Når stregen kommer efter så lang tid, så kan du ikke regne med testen. Den skal komme indenfor de første få minutter.

Det er jeg godt klar over, men mine graviditeter. Har bare tydet på noget andet

Anmeld

13. oktober 2011

komodo

Anonym skriver:

Det er jeg godt klar over, men mine graviditeter. Har bare tydet på noget andet

Jeg har prøvet det samme hvor jeg først fik en streg efter laaaang tid, og det endte med en dejlig lille dreng, så jeg tror også godt den kan være god nok selvom det ikke er inde for tid, jeg prøvede det samme igår hvor den kom meget over tid, men den er fin og lyserød og det er før tid jeg tester, betragter mig selv som nygravid men tager alligevel en den 17. på min testdag..

Jeg kunne godt tænke mig at se et billede af din for at se om den ligner min??

Anmeld

13. oktober 2011

BetonSlotsPrinsesserne

På den måde jeg læser du har en skyggestreg vil jeg være fristet til at sige den er go nok...
Men hvis en test ligger og forbliver negativ kan du stadig ane hvor den streg som ska ændre farve ved en graviditet er på testen...
Jeg har selv fået en pige via en negativ graviditetstest...

Anmeld

13. oktober 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Er der altid en skyggestreg på en test? - Jeg har nemlig to streger, men kan kun se den ene hvis jeg holder den oppe i sollyset. Og så kom den først efter 20 min. (Har dog haft erfaringer med at være gravid, selvom den først kom1,5 time senere osv)

Er jeg mon gravid eller er det bare en skyggestreg?

Jeg er bedøvende ligeglad med, om stregen først kommer 2 timer senere - hvis der er FARVE i stregen, så er der påvist HCG, hvis det er en grålig/hvid/misfarvet streg, så er der ikke påvist HCG.

Så hele forskellen ligger i, om der er farve i stregen eller ej - er der det??

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Jeg er bedøvende ligeglad med, om stregen først kommer 2 timer senere - hvis der er FARVE i stregen, så er der påvist HCG, hvis det er en grålig/hvid/misfarvet streg, så er der ikke påvist HCG.

Så hele forskellen ligger i, om der er farve i stregen eller ej - er der det??

Ja, der er mikro lidt lyserød farve i.. Men igen, man kan kun se den i sollys. Men der er lidt farve i.. Hvad mon det betyder?

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

komodo skriver:

Jeg har prøvet det samme hvor jeg først fik en streg efter laaaang tid, og det endte med en dejlig lille dreng, så jeg tror også godt den kan være god nok selvom det ikke er inde for tid, jeg prøvede det samme igår hvor den kom meget over tid, men den er fin og lyserød og det er før tid jeg tester, betragter mig selv som nygravid men tager alligevel en den 17. på min testdag..

Jeg kunne godt tænke mig at se et billede af din for at se om den ligner min??

Ih tillykke med det

Jeg er desværre ikke hjemme så kan ikke tage et billede, og er desværre heller ikke sikker på at et billede vil kunne vise særligt meget..

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

LouiseVous skriver:

På den måde jeg læser du har en skyggestreg vil jeg være fristet til at sige den er go nok...
Men hvis en test ligger og forbliver negativ kan du stadig ane hvor den streg som ska ændre farve ved en graviditet er på testen...
Jeg har selv fået en pige via en negativ graviditetstest...

Tak for dit svar! Er så spændt!

Anmeld

13. oktober 2011

komodo

Anonym skriver:

Ih tillykke med det

Jeg er desværre ikke hjemme så kan ikke tage et billede, og er desværre heller ikke sikker på at et billede vil kunne vise særligt meget..

Hvornår har du testdag?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.