Frøken J's fødselsberetning og billedspam (mega lang, sorry!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2011

Steph_Laurits

Fantastisk læsning, og hvor er hun lækker! Tillykke med hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

malliebooh

Frøken J. skriver:

Jeg kan ikke fatte mig i korthed og sammenfatte så stor en oplevelse til få ord, så læs hvis i orker, lad være hvis i ikke gør

Søndag aften d. 9/10, da jeg var 41+0 havde jeg stadig ikke fødselstegn. Dog begyndte jeg fra kl. 21 at have plukveer med 5 minutters interval. De gjorde ikke ondt, men de kom på slaget hvert 5. minut, indtil jeg gik i seng kl. 23. Jeg håbede, at det i det mindste ville modne noget.......

Ej hvor er hun bare skøn, stort tillykke! Har bare ventet spændt på FB og billeder siden du skrev på din blog! Tillykke endnu engang med lille Rose 

Anmeld

14. oktober 2011

FrkAnnette

Søde Janne, hvor er du bare super sej! Er så stolt af dig, og hvor er Rose bare en skøn lille en! Har allerede brugt lang tid på at nyde billederne af hende, og håber virkelig at vi kan finde ud af noget i november, så jeg kan møde den smukke lille prinsesse - og dig selvfølgelig

Anmeld

14. oktober 2011

nattergalen

Stort tillykke med lille Rose

Anmeld

14. oktober 2011

meem

Hvor er hun skøn ! stort tillykke med hende

Anmeld

15. november 2011

ano14316

fantastisk læsning... Og hold da op snup lige en fødsel "On the rocks".. Super godt gået...!

Jeg synes det har været fantastisk at kunne følges ad med dig, både op til fødslen og især her efter!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.