24+0 <3 Så stor!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2011

Carl-Emil's mor

DenLykkelige skriver:

Så ville jeg lige ligge endnu et mave billede op, det blev taget igår

Synes jeg er kæææmpe..  Men er ret tilfreds med mavsen, og lillepigen sparker derudaf

hoooold nu op en kæmpe stor og fin mave altså...

Vil du bytte?? jeg er i uge 28 og desværre slet ikke så stor som dig, det vil jeg MEGET GERNE VÆRE

Nyd din fantastiske mave 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

DenLykkelige

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Nej det går virkelig stærkt nu. Super dejligt, for kan slet ikke vente længere!!  Er du begyndt at mærke meget liv? 

Ja, mærker hende hver dag nu Men min moderkage ligger foran, så kun puf indtil videre, og ikke noget man kan mærke hver dag, men jeg kan mærke hun tager bokseture med mine indre organer! haha

Anmeld

12. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

DenLykkelige skriver:

Ja, mærker hende hver dag nu Men min moderkage ligger foran, så kun puf indtil videre, og ikke noget man kan mærke hver dag, men jeg kan mærke hun tager bokseture med mine indre organer! haha

Haha sjovt. Og dejligt! 

Anmeld

12. oktober 2011

DenLykkelige

Höör skriver:

hoooold nu op en kæmpe stor og fin mave altså...

Vil du bytte?? jeg er i uge 28 og desværre slet ikke så stor som dig, det vil jeg MEGET GERNE VÆRE

Nyd din fantastiske mave 

Jeg er også lidt stolt over mavsen efterhånden

Lige pludselig skyder din mave garanteret også bare afsted og så vokser den som besat.. For 2 uger siden havde jeg meget lille mave, og mere "slatten"  Så den er bare kommet med turbofart!  Og nu kan jeg så begynde at mærke "besværlighederne" ved en stærkt voksene mave...

Jeg nyder den også, det kan jeg love dig!

Anmeld

12. oktober 2011

DenLykkelige

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Haha sjovt. Og dejligt! 

Meget!

Anmeld

12. oktober 2011

Carl-Emil's mor

DenLykkelige skriver:

Jeg er også lidt stolt over mavsen efterhånden

Lige pludselig skyder din mave garanteret også bare afsted og så vokser den som besat.. For 2 uger siden havde jeg meget lille mave, og mere "slatten"  Så den er bare kommet med turbofart!  Og nu kan jeg så begynde at mærke "besværlighederne" ved en stærkt voksene mave...

Jeg nyder den også, det kan jeg love dig!

Min er skam ganske ok den er bare ikke stor stor som din det ville jeg gerne selvom jeg ved det er bedst for mig hvis den slet ikke vokser mere pga et piskesmæld fra sidste år...

Men den er bare SÅ flot din fiiiiine mave  

Anmeld

12. oktober 2011

DenLykkelige

Höör skriver:

Min er skam ganske ok den er bare ikke stor stor som din det ville jeg gerne selvom jeg ved det er bedst for mig hvis den slet ikke vokser mere pga et piskesmæld fra sidste år...

Men den er bare SÅ flot din fiiiiine mave  

Ja så kan jeg godt se den ikke skal voksevoldsomt meget mere, så du ikke får unødige smerter!

Ih tak  Er også så glad for den!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.