24+0 <3 Så stor!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2011

Clisolka

Fin babymave 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

DenLykkelige

Camillee skriver:

jeg synes din mave er fin .
og jeg synes ikke du er kæmpe, min mave lignede din i min sidste graviditet

Synes bare pluselig den er vokset så stærkt!

Anmeld

12. oktober 2011

DenLykkelige

Babymor2010 skriver:

Fin babymave 

Tak

Anmeld

12. oktober 2011

Nitz - <3 David

Sikke en fin mavse.. Hun har godt nok en fin hule der..

Jeg er selv 26+2, men min mave er ikke såå stor endnu.. Men er da helt tilfreds med den.. (hvordan kan man være andet) Jeg har så bare en meget aktiv lille dreng..
Man blir jo helt forelsket i den mavse

Anmeld

12. oktober 2011

DenLykkelige

Nitz - 26+ skriver:

Sikke en fin mavse.. Hun har godt nok en fin hule der..

Jeg er selv 26+2, men min mave er ikke såå stor endnu.. Men er da helt tilfreds med den.. (hvordan kan man være andet) Jeg har så bare en meget aktiv lille dreng..
Man blir jo helt forelsket i den mavse

Jeg har også en meget aktiv lille pige derinde, hold da op der er gang i hende Men hun sparker "indad og nedad" Så kan slet ikke mærke noget udenpå endnu Det kommer jo nok...

Og ja man kan virkelig blive forelsket i den mave

Anmeld

12. oktober 2011

Moar2011

DenLykkelige skriver:

Så ville jeg lige ligge endnu et mave billede op, det blev taget igår

Synes jeg er kæææmpe..  Men er ret tilfreds med mavsen, og lillepigen sparker derudaf

nyd den så længe det vare ..  fiin mavse..

Anmeld

12. oktober 2011

Witt

DenLykkelige skriver:

Jo den gør, hvor er den bare fin Rigtig smuk mave du har

Hvor tit mærker du den lille?  Nu blir jeg jo nysgerrig

Mange tak og så meget i lige måde ! .

Jamen jeg mærker hende HVER eneste dag, hele tiden.. I går blev jeg faktisk træt af det.. Var rigtig træt hele dagen igennem og hun blev ved og ret hårdt og så sku jeg i seng, og der sparkede hun også løs, så der gik nogle timer inden der var ro og jeg faldt i søvn..

Så der er meget gang i hende og max stilhed i 2-3 timer i løbet af en hel dag  ..

Hvad med dig ?? ..

Anmeld

12. oktober 2011

Nitz - <3 David

DenLykkelige skriver:

Jeg har også en meget aktiv lille pige derinde, hold da op der er gang i hende Men hun sparker "indad og nedad" Så kan slet ikke mærke noget udenpå endnu Det kommer jo nok...

Og ja man kan virkelig blive forelsket i den mave

Okay, jeg kan se maven hoppe når jeg ligger og slapper af.. Det ser vildt sjovt ud.. Jeg syns faktis det er sjovere at se det, end mærke det.. Lille manden tager nogle ordenlige ture engang i mellem.. Hvor han nærmest sætter af i den ene side af maven, og hopper tilbage igen i den anden side..
Men jeg tror også først jeg mærkede ham sådan rigtig tydeligt uden på maven omkring uge 23 stykker

Anmeld

12. oktober 2011

DenLykkelige

Babyklar skriver:

nyd den så længe det vare ..  fiin mavse..

Tak søde

Anmeld

12. oktober 2011

DenLykkelige

Witt skriver:

Mange tak og så meget i lige måde ! .

Jamen jeg mærker hende HVER eneste dag, hele tiden.. I går blev jeg faktisk træt af det.. Var rigtig træt hele dagen igennem og hun blev ved og ret hårdt og så sku jeg i seng, og der sparkede hun også løs, så der gik nogle timer inden der var ro og jeg faldt i søvn..

Så der er meget gang i hende og max stilhed i 2-3 timer i løbet af en hel dag  ..

Hvad med dig ?? ..

Jeg mærker hende også hver dag Men kan desværre ikke mærke hende uden på endnu.. Min moderkage ligger også forrest, så det kommer nok, bare lidt senere

Men vores lille gymnast hun sparker indad Og ned imod underlivet, som om hun virkelig bare ligger og løber på min livmoder!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.