Søger fotograf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2012

fotofriberg.dk

"

Hej derude jeg søger en fotograf eller en der er super god til at tage billeder. Vi skal bruge en d. 4/8-12 enten skal vi kun ha taget billeder ved kirke og location. Ellers også skal det være en hel dags fotograf. Så kom med en pris. Og spørg bare løs. Forresten vil det foregå i Dragør (lidt uden for Kbh)

"

Hejsa

Jeg er stadig ledig den 4/8-2012

Jeg kan tilbyde fotografering ved kirke/lokation for 1000kr eller hele dagen for 2000kr. Ellers se vedlagte aktuelle prisskilt:

fotofriberg.dk -aktuelle priser

Henvendelse til:

hr@friberg-dk.eu

da jeg ikke ofte er her :-)

Venligste hilsener

Søren Friberg

http://www.facebook.com/fotofriberg.dk

http://www.fotofriberg.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

Kamulla

troede jeg skulle men du har nok ikke kunne finde mig efter jeg skiftede navn?

Anmeld

24. januar 2012

mth1987

Kamulla skriver:

troede jeg skulle men du har nok ikke kunne finde mig efter jeg skiftede navn?

HejJeg vil meget gerne ha dig til det men du sagde du havde en anden den dag så måtte jo lede videre. Men hvis du fri den dag så er du min

Anmeld

24. januar 2012

Kamulla

mth1987 skriver:

HejJeg vil meget gerne ha dig til det men du sagde du havde en anden den dag så måtte jo lede videre. Men hvis du fri den dag så er du min

Hende der ville booke mig havde åbenbart booket en anden, og har ikke hørt mere om den sag.. skal bare være helt sikker.. er træt af aflysninger

d. 4/8 er jeg ledig

Anmeld

24. januar 2012

mth1987

Kamulla skriver:

Hende der ville booke mig havde åbenbart booket en anden, og har ikke hørt mere om den sag.. skal bare være helt sikker.. er træt af aflysninger

d. 4/8 er jeg ledig

Jeg er glad for du har den indstilling. Jeg hader også aflysninger. Og det ville være øv at stå til vores bryllup med en der aflyste.. Vi vil meget gerne at du sætter et stort kryds i kalenderen den dag så Og angående de andre billeder du har skrevet pb om må det lige vente lidt, da jeg pt hverken kan finde elevplads eller job og har heller ikk mulighed for økonomisk støtte fra kommunen så har ingen penge til det lige nu. Ændre sig forhåbentligt snart

Anmeld

24. januar 2012

Kamulla

mth1987 skriver:

Jeg er glad for du har den indstilling. Jeg hader også aflysninger. Og det ville være øv at stå til vores bryllup med en der aflyste.. Vi vil meget gerne at du sætter et stort kryds i kalenderen den dag så Og angående de andre billeder du har skrevet pb om må det lige vente lidt, da jeg pt hverken kan finde elevplads eller job og har heller ikk mulighed for økonomisk støtte fra kommunen så har ingen penge til det lige nu. Ændre sig forhåbentligt snart

det helt ok det var ikke for min skyld men for din.. men sætter et stort kryds d. 4/8 så.. når vi nærmer os må vi lige snakke sammen om adressen og tid mm.

Anmeld

24. januar 2012

mth1987

Kamulla skriver:

det helt ok det var ikke for min skyld men for din.. men sætter et stort kryds d. 4/8 så.. når vi nærmer os må vi lige snakke sammen om adressen og tid mm.

Okay det lyder helt fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.