Søger fotograf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.412 visninger
26 svar
0 synes godt om
12. oktober 2011

mth1987

Hej derude jeg søger en fotograf eller en der er super god til at tage billeder. Vi skal bruge en d. 4/8-12 enten skal vi kun ha taget billeder ved kirke og location. Ellers også skal det være en hel dags fotograf. Så kom med en pris. Og spørg bare løs. Forresten vil det foregå i Dragør (lidt uden for Kbh)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

SpunkenJo

mth1987 skriver:

Hej derude jeg søger en fotograf eller en der er super god til at tage billeder. Vi skal bruge en d. 4/8-12 enten skal vi kun ha taget billeder ved kirke og location. Ellers også skal det være en hel dags fotograf. Så kom med en pris. Og spørg bare løs. Forresten vil det foregå i Dragør (lidt uden for Kbh)

Uuhh uuhh jeg kender en der er skidego

Hjemmeside:
http://www.may-britt.dk/

FB
http://m.facebook.com/fotografmgh?refsrc=http%3A%2 F%2Fwww.google.dk%2Fsearch&_rdr

Hun er sindsyg dygtig

Tillykke med brylluppet

Anmeld

12. oktober 2011

musse1

mth1987 skriver:

ved ikke om de har tid, men bi brugte fotohajerne.dk de var med lige fra kirken, til lide over midnat, vi havde fået dem til at den ene tog billeder og den anden filmede . de redigerede så billederne bagefter, vi fik på dvd, og lavede en dvd med noget af filemn hvor de havde klippet og redigeret + vi fik en stor fotoalbum med billeder + et lille med billeder og de tog enda rejsen til Bornholm.. og skal siges vi gav ikke ret meget tror det var omkring 10500 kr for alt det.. godt nok 3 år siden, men syns det var vildt billigt, og de gjorde et virkelig flot stykke arbejde 

Anmeld

12. oktober 2011

GønskE

mth1987 skriver:

Danskfotolab.dk det min far, han er også ekstrem dygtig

Anmeld

12. oktober 2011

Isabella_mor

hvad vil i gi og hvor lang tid er der tale om

det kan være min kæreste har lyst til det  han er skide dygtig... 

du kan bla se nogle billeder han har taget til sin brors bryllup herunder  

(vi har en masse gode men vi har lovet det sted hvor der va location at vi ikke måtte lægge billederne på nettet, da det er et museum et eller andet hejs) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. oktober 2011

mth1987

Tak for de svar der er kommet. Indtil videre har jeg et tilbud på 8500 for hele dagen.

Anmeld

12. oktober 2011

SpunkenJo

mth1987 skriver:

Tak for de svar der er kommet. Indtil videre har jeg et tilbud på 8500 for hele dagen.

Jeg kender yderligere en dygtig fotograf der hedder Jesper Voetmann.

http://www.flickr.com/photos/voetmann/

Jeg kan give dig et mobilnummer

Anmeld

13. oktober 2011

mth1987

Jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogler herinde der tager billeder i fritiden da det er sådan noget jeg efterspørger. Kan jo sådan selv Google fotografer og finde en den vej.

Anmeld

13. oktober 2011

Isabella_mor

mth1987 skriver:

jeg tror godt min kæreste er interesseret. han er sgu rigtig dygtig.. og så har jeg også en venninde der er smadder dygtig

jeg har skrevet til dig tidligere i tråden og lagt nogle billeder ind som er taget af min kæreste

Anmeld

13. oktober 2011

mth1987

isabellamor skriver:

jeg tror godt min kæreste er interesseret. han er sgu rigtig dygtig.. og så har jeg også en venninde der er smadder dygtig

jeg har skrevet til dig tidligere i tråden og lagt nogle billeder ind som er taget af min kæreste

Jeg vil meget gerne høre pris

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.