Dejlige fransk bulldog hvalpe sælges:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.387 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. oktober 2011

jeansmummie

Meget smukke og race typiske fransk bulldog sælges efter vildt smukke DKK forældre hvalpende er uden stambøger men efter ÆGTE stambogsforældre!! Prisen er 9000. Der er to helt sorte tæver den ene med en lille bitte hvid bliz og den anden stor hvidt bryst! Der er en helt hvid tæve med et sort ører også er der en hvid broget han med store sorte pletter og en sort han med bliz!! Ingen tigerstriber i den sorte pels!! Meget sjældent ! De er fra den 27 sep og er salgsklare 27 nov src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" border="0" align="absmiddle" class="ForumLinkedImage" class="ForumLinkedImage"/> så ønsker i jer jeres helt egen levende jule gris med en masse charme, så skriv endelig! Følg jeres baby fra start

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

Caroline86

hvad koster det at få lavet stambog på dem? og er de vaccineret, chippet, ormekur osv når man overtager dem?

Anmeld

12. oktober 2011

kimfrit

vi vil se billeder

Anmeld

12. oktober 2011

jeansmummie

Kan desværre ikke sætte billeder ind men i kan få mit nummer også kan jeg MMS faren er avlsgodkendt! Men vi fik aldrig vores daisy til udstilling men hendes mor og søster har begge vundet smukke udstillinger, så stambøger kan man ikke selv få lavet !! Derfor jeg skriver uden tavler self er de chippet og vaccineret og 3 ormekure og dyrlæge tjekket og reg i købers navn inden afrejse

Anmeld

12. oktober 2011

kimfrit

Okay, jeg har sendt dig en PB med nr.

Anmeld

12. oktober 2011

TaAsJu

IHHH kunne virkelig godt tænke mig en.. men må ikke få en hund mere.. Manden mener ikke jeg er rigtig klog med 3 unger og to hunde når den ene er hvalp og bebs er nyfødt

Håber du finder gode hjem til dem

Anmeld

12. oktober 2011

jeansmummie

Mor til 2, snart 3 skriver:

IHHH kunne virkelig godt tænke mig en.. men må ikke få en hund mere.. Manden mener ikke jeg er rigtig klog med 3 unger og to hunde når den ene er hvalp og bebs er nyfødt

Håber du finder gode hjem til dem

Åh æv tak skal du have håber også de får nogen fantastiske hjem

Anmeld

12. oktober 2011

jeansmummie

Caroline86 skriver:

hvad koster det at få lavet stambog på dem? og er de vaccineret, chippet, ormekur osv når man overtager dem?

Kan desværre ikke sætte billeder ind men i kan få mit nummer også kan jeg MMS faren er avlsgodkendt! Men vi fik aldrig vores daisy til udstilling men hendes mor og søster har begge vundet smukke udstillinger, så stambøger kan man ikke selv få lavet !! Derfor jeg skriver uden tavler self er de chippet og vaccineret og 3 ormekure og dyrlæge tjekket og reg i købers inden afrejse

Anmeld

18. november 2011

jeansmummie

Prisen er 8000 nu ìg tre piger tilbage de er klar til og flytte hjemme fra den 26 nov

Anmeld

18. november 2011

Møn-Mor

Held og lykke med salg af hvalpene .

Synes dog det er synd og skam, at du ikke har gidet ofre at tage tæven til en udstilling og få hende avlsgodkendt. Er hun sundhedstjekket?

Hvad hedder mor og far på stamtavlerne (og er hanhunden avlsgodkendt)?

/Winnie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.