Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nicklas fik sin pude da han begyndt at tage vores han har været tæt på 1½år
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Daniel er 2 år nu, og har stadig ingen hovedpude.
I grunden har vi jo alle bedst af ikke at sove med hovedpude, men vi er vist for vante til at skulle have én
Amandas-mor skriver: Hej tøser, er der ikke nogen jer der kan svare på den? Jeg ved jo godt at spædbørn ikke skal have en hovedpude, men nu er Amanda 9 mdr. og jeg tænker over hvornår det er tid til at hun begynder at sove med hovedpude?
Hej tøser, er der ikke nogen jer der kan svare på den?
Jeg ved jo godt at spædbørn ikke skal have en hovedpude, men nu er Amanda 9 mdr. og jeg tænker over hvornår det er tid til at hun begynder at sove med hovedpude?
mine børn blev intressert i hovede puder da de var lidt over et år mener jeg og min datter på snart 4 sover altid med sin junier pude og lucas på 5 sover uden for han kan ikke sove med en pude.
så jeg syntes næsten at i skulle vente til hun selv bliver intresser i puden først for det er ikke nødvendigt for små børn at bruge pude
Jeg kan se på alle jeres gode svar, at jeg nok hellere må vente noget endnu før jeg køber hovedpude til Amanda.
min den store på 1 ½ år har først lige fået hendes første pude men bruger den meget sjældent, hun synes dog den er vældig fin uden pudebetræk på så jeg starter altid dagen med at putte pudebetræk på hendes pude og hun slutter dagen med at tage det af
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128