Hjælp besvimelse :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2011

Miia90

først en til dig.

Jeg besvimmede selv i starten af min gravilitet, og alt var som det skulle være. baby har det fint selv om du besvimmer.

Men husk noget væske når du er ude og evt lidt sødt til ganen

ligeså snart du bliver dårlig så sæt dig ned med hovede mellen benene. det hjælper

Mia 36+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

Chiip91

Miia90 skriver:

først en til dig.

Jeg besvimmede selv i starten af min gravilitet, og alt var som det skulle være. baby har det fint selv om du besvimmer.

Men husk noget væske når du er ude og evt lidt sødt til ganen

ligeså snart du bliver dårlig så sæt dig ned med hovede mellen benene. det hjælper

Mia 36+0

Mange tak (:
lægen sagde også at det ikke påvirkede den lille, men Man bliver altid lidt bekymret alligevel
Jeg har altid noget sødt på mig (:, jeg er bar ikke så god til og drikke vand, vil heller ha sodavand (dum vane)  

Anmeld

14. oktober 2011

Miia90

Chiip skriver:

Mange tak (:
lægen sagde også at det ikke påvirkede den lille, men Man bliver altid lidt bekymret alligevel
Jeg har altid noget sødt på mig (:, jeg er bar ikke så god til og drikke vand, vil heller ha sodavand (dum vane)  

ellers lav noget saftevand eller noget sukker vand 

God bedring med den dumme svimmelhed

Anmeld

14. oktober 2011

Chiip91

Miia90 skriver:

ellers lav noget saftevand eller noget sukker vand 

God bedring med den dumme svimmelhed

Vil jeg gøre (: 
Mange tak  

Anmeld

14. oktober 2011

Nolle

Chiip skriver:

Vil jeg gøre (: 
Mange tak  

da jeg var gravid hade jeg kropstress - hvor jeg bare klappet sammen, med kræmpe anfald og besvimede, blev undersøgt i hovde og røv - så ALLE de prøver de tog på mig var helt normale. - Så til sidst måtte jeg ingenting overhovdet - så lidt som muliget.  Igen sterss, så heller komme forsent til ting.

Men hver gang der sket et anfald skulle baby osse undersøges - så jeg ville anbefalde baby skal undersøges hvergang der sker sådan noget  

.. Held og lykke 

Anmeld

14. oktober 2011

Chiip91

schonert skriver:

da jeg var gravid hade jeg kropstress - hvor jeg bare klappet sammen, med kræmpe anfald og besvimede, blev undersøgt i hovde og røv - så ALLE de prøver de tog på mig var helt normale. - Så til sidst måtte jeg ingenting overhovdet - så lidt som muliget.  Igen sterss, så heller komme forsent til ting.

Men hver gang der sket et anfald skulle baby osse undersøges - så jeg ville anbefalde baby skal undersøges hvergang der sker sådan noget  

.. Held og lykke 

Ej det lyder overhovedet ikk godt :/ Men godt a høre at alt var normalt (:
Mange tak for svaret 

Anmeld

14. oktober 2011

1000Ben

Chiip skriver:

Mange tak (:

Ekspidienten ville også ringe efetr en ambulance, men det sag min mor var unødvendigt, så derfor tog vi akut til lægen.

Men skal det tjekkes ved lægen eller ved fødegangen ? Har fået meget forskelligt afvide mennelig :s ? 

Skadestuen, da de har så de kan scanne dig, fødegangen er kun nogle man kontakter efter 24. uge mener jeg. 

Synes I lige skal tage en tur på skadestuen, better safe than sorry 

Anmeld

19. oktober 2011

Chiip91

1000Ben skriver:

Skadestuen, da de har så de kan scanne dig, fødegangen er kun nogle man kontakter efter 24. uge mener jeg. 

Synes I lige skal tage en tur på skadestuen, better safe than sorry 

Mange tak Var ved jordemor igår, og hun sagde a alt var fint, Hjetet bankede rigtig hurtigt, og det sag hun var godt så jeg er ikke længre nervøs

Anmeld

19. oktober 2011

1000Ben

Chiip skriver:

Mange tak Var ved jordemor igår, og hun sagde a alt var fint, Hjetet bankede rigtig hurtigt, og det sag hun var godt så jeg er ikke længre nervøs

Dejligt at høre at den lille er helt ok  Godt du kom afsted til jordemor 

Knus

1000Ben

Anmeld

20. oktober 2011

Chiip91

1000Ben skriver:

Dejligt at høre at den lille er helt ok  Godt du kom afsted til jordemor 

Knus

1000Ben

Mange tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.