Hjælp besvimelse :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.121 visninger
29 svar
0 synes godt om
12. oktober 2011

Chiip91

Har brug for jeres hjælp piger!!!
Jeg er gravid i 14+3
Men i får den korte historie: Jeg var nede og handle igår, jeg havde det helt fint, Jeg bestilte det jeg ville have. Kort tid efter bliv jeg lidt svimmel, så jeg sætte mig ned. Da min bestilling var færdig, rejste jeg mig for at betale(jeg var stadig svimmel) Da jeg skulle til og trykke koden til mit kort, bliv alt sløret foran mig, og det næste jeg husker, er at jeg ligger på gulvet med en masse mennesker omkring mig Jeg har slået hovedet, halebenet, og albuen, Ekspidienten ringede til min mor, der kom med det samme, og vi tog akut til lægen, hvor han målede mit blodtryk.
Han sag at blodtrykket var normalt, Men han havde ikke hørt om nogle gravide, der pludselig er faldet om uden grund

- Er der nogle af jer der kender det? Jeg har fået afvide jeg skal ta på hospitalet/skadestuen, for at se om barnet er Okay, men er det nødvendigt?, Håber i kan hjælpe mig, da jeg stadig er i chok over det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

birthee

jeg har aldrig prøvet at besvime under mine graviditeter, men jeg er nok den person der ville tage afsted og lige blive tjekket... men jeg tænker lidt at det er fødegangen du skal ringe til, og ikke skadestuen...

håber du har det okay

Anmeld

12. oktober 2011

Chiip91

birthee skriver:

jeg har aldrig prøvet at besvime under mine graviditeter, men jeg er nok den person der ville tage afsted og lige blive tjekket... men jeg tænker lidt at det er fødegangen du skal ringe til, og ikke skadestuen...

håber du har det okay

Okay mange tak (:
Tja, endelig har jeg det fint, har bar hammer ondt, og Chokeret:/ 

Anmeld

12. oktober 2011

birthee

Chiip skriver:

Okay mange tak (:
Tja, endelig har jeg det fint, har bar hammer ondt, og Chokeret:/ 

for at få lidt ro på, synes jeg da du lige skal ringe og snakke med fødegangen... kan godt forstå du er chokeret, det er jo ikke rart sådan at besvime uden grund... men så kan det være de kan berolige dig lidt...

Anmeld

12. oktober 2011

Chiip91

birthee skriver:

for at få lidt ro på, synes jeg da du lige skal ringe og snakke med fødegangen... kan godt forstå du er chokeret, det er jo ikke rart sådan at besvime uden grund... men så kan det være de kan berolige dig lidt...

Ja, kunne være meget rart. Nej det er det ihvertfal ikk

Anmeld

12. oktober 2011

Christina.78

altså jeg havde også mange svimmelanfald i mine graviditeter men der var en grund til det SSF...

synes da sagtens du kantage ind og blive tjekket - det sker der jo ikke noget ved..better safe than sorry

Anmeld

12. oktober 2011

Chiip91

Christina.78 skriver:

altså jeg havde også mange svimmelanfald i mine graviditeter men der var en grund til det SSF...

synes da sagtens du kantage ind og blive tjekket - det sker der jo ikke noget ved..better safe than sorry

Okay mange tak for svaret

Anmeld

12. oktober 2011

lilledittemor

Jeg har også prøvet det et par gange - jeg nåede dog ikke at besvime..

Det var pga. mit blodtryk som lige pludselig faldt meget hurtigt og gjorde mig meget utilpas. Så jeg satte mig ned med hovedet mellem benene - så gik det væk efter fem minutters tid. Jeg rejste mig ikke op før det var helt væk.

Så lyt til din krop og sæt dig ned - hvor som helst - hvis du får det sådan.

Hvis det er det samme - så kan lægerne ikke rigtig gøre noget ved det, så vidt jeg har fået af vide.. og baby tager ikke skade.

Men hvis du føler dig utryg, så bliv tjekket

Anmeld

12. oktober 2011

Chiip91

Ditte_Marie skriver:

Det var pga. mit blodtryk som lige pludselig faldt meget hurtigt og gjorde mig meget utilpas. Så jeg satte mig ned med hovedet mellem benene - så gik det væk efter fem minutters tid. Jeg rejste mig ikke op før det var helt væk.

Hvis det er det samme - så kan lægerne ikke rigtig gøre noget ved det, så vidt jeg har fået af vide.. og baby tager ikke skade.

Okay, mange tak.
Jeg føler mig bar ikke helt tryg ved det lægen sagde, han sagde hele tiden "Jeg tror nok"  og "Jeg er ikke helt sikker" Det kunne være rart hvis han var sikker, 
Men igen mange tak  

Anmeld

12. oktober 2011

Chiip91

Ditte_Marie skriver:

Okay, mange tak.
Jeg føler mig bar ikke helt tryg ved det lægen sagde, han sagde hele tiden "Jeg tror nok"  og "Jeg er ikke helt sikker" Det kunne være rart hvis han var sikker, 
Men igen mange tak  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.