Millebasse skriver:
Hej..
Svaret kommer nok lidt for sent. Men når de er så fortidligt fødte bruger de ikke tøj det næste lange stykke tid, da de kun vil ligge i kuvøse og først får tøj på når de kommer ud i babytherm eller vugge.. Så det er ikke sikkert at de kan nå at bruge str. 33.. Bare lidt ærgeligt for forældrene at ligge inde med tøj de ikke når at få brugt. Jeg ville nok købe str. 44.. 
Camilla - som er sygeplejerske på en neonatalafd. 
Ja, det er snart længe siden jeg købt tøjet. (i øvrigt hos Unik-kids.dk som nogen også har anbefalet her inde, og det var bare en super super god service jeg fik! Jeg lavede min ordre om og der var meget sent mandag eftermiddag og alligevel fik jeg tøjet tirsdag morgen med posten, ovenikøbet flot pakket ind!!! 

Men når du nu arbejder på en neonatalafdeling, har du så nogle forslag til hvad man kan gøre for at glæde sådan et nybagt forældre par??? Jeg har tænkt på at give dem nogle blomster, men jeg ved ikke om de slet ikke må have blomster på stuen. Må man det? (De er indlagt på Riget) - eller er der andet der kunne glæde dem????
P.S. Tvillingerne har det stadig godt (med de op og nedture der selvfølgelig er) og de vejer begge over 700g nu, og er 18 dage gamle i dag. Puha, der er lang vej endnu...
Anmeld