Hej piger!
Jeg er helt ny herinde, men tænkte, jeg ville melde mig herind, da jeg ved, der ikke går lang tid, før det bliver min tur til at gå i gang med projekt baby.
Jeg er i gang med journalistuddannelsen og min kærereste og jeg har besluttet, at det mest fornuftige ville være at vente med at gå i gang til det passede med, at jeg var færdig, i tilfælde af, at jeg blev gravid sådan på klokslet. Men hellere senere end tidligere.
Vi har altid været så fornuftige - og det er jo på sin vis godt nok, men når man har et inderligt og dybt ønske om at blive mor og forældre, så er det forfærdeligt at rende rundt og "forklare" sig selv, at man gør det for alles bedste - for jeg vil fandeme have børn!
Alle omkring mig er gravide, prøver at få børn, har lige fået børn eller lign. Det er til at blive skrupskør af.
Jeg er glad på alle gravide og nybagte mødres vegne, men ind i mellem føles det hele bare så uretfærdigt. Dumt, når det er mit eget valg. Men det er stadig uretfærdigt. Jeg vil have det hele... Nu..
ØV..
Men glæder mig nu, til foråret titter frem, blade på træer og lyse morgener igen. Så ved jeg nemlig, at jeg skal til at opsøge storken 
Anmeld