Fornuft VS. følelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

952 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. oktober 2011

Flødebollen

Hej piger!

Jeg er helt ny herinde, men tænkte, jeg ville melde mig herind, da jeg ved, der ikke går lang tid, før det bliver min tur til at gå i gang med projekt baby.

Jeg er i gang med journalistuddannelsen og min kærereste og jeg har besluttet, at det mest fornuftige ville være at vente med at gå i gang til det passede med, at jeg var færdig, i tilfælde af, at jeg blev gravid sådan på klokslet. Men hellere senere end tidligere.

Vi har altid været så fornuftige - og det er jo på sin vis godt nok, men når man har et inderligt og dybt ønske om at blive mor og forældre, så er det forfærdeligt at rende rundt og "forklare" sig selv, at man gør det for alles bedste - for jeg vil fandeme have børn!

Alle omkring mig er gravide, prøver at få børn, har lige fået børn eller lign. Det er til at blive skrupskør af.

Jeg er glad på alle gravide og nybagte mødres vegne, men ind i mellem føles det hele bare så uretfærdigt. Dumt, når det er mit eget valg. Men det er stadig uretfærdigt. Jeg vil have det hele... Nu..

ØV.. Men glæder mig nu, til foråret titter frem, blade på træer og lyse morgener igen. Så ved jeg nemlig, at jeg skal til at opsøge storken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

LR85

Ihh, jeg kan godt forstå dig. Det eneste man kan tænke på er graviditet. Hvis du kan, så nyd den hyggelige vinter med manden. Snak og glæd jer til børn, og så smid præventionen til foråret. Før du ved a det, er det forår

Anmeld

12. oktober 2011

Flødebollen

Det var sødt af dig

Jeg skal hvert fald gøre mit bedste, og jeg kan glæde mig over, at månederne går hurtigt

Anmeld

14. oktober 2011

Pianisten

Åhh hvor jeg kender det. Min kæreste er så fornuftig, at det nogle gange er til at blive helt skør af. Jeg render og er så skruk hele tiden, og vi er begge lige begyndt på uddannelser, så han vil gerne vente minimum 3 år. Det er dæleme lang tid at vente synes jeg, især når alle omkring os bliver gravide hele tiden.. Super fedt for dem, men ikke så fedt for os..

Jeg kan heldigvis hapse min storesøsters datter på 9 mdr., når skrukheden tager alt for meget over

Anmeld

14. oktober 2011

SussieThyssen

Uhhh..hvor bliver det spændende.
Jeg kan sagtens forstå din følelse...jeg har været kronisk skruk siden jeg var 16, og indtil jeg fik min den første var det totalt galt..hehe.

Så held og lykke med projektet

Du kan jo skrive en lille hilsen i debatten "Ny på baby.dk" og fortælle lidt om dig selv, hvis du har lyst.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.